וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האונס הקבוצתי: "בני אפילו לא יודע לנשק נערה"

"המין היה ממקום של ילדים ולא ממקום של אונס", אמר אביו של אחד הנערים החשודים באונס בת 13 בתל אביב. מהחקירה עולה כי המעשה שתועד באמצעות הסלולרי התפשט ברשתות החברתיות

צילום: דוד קורן, עריכה: טל רזניק

המשטרה מוסיפה לחקור את החשד לאונס קבוצתי של נערה בת 13 בידי חבורת נערים בני 17-13 בתל אביב. אביו של אחד הנערים שנעצרו אמר היום (שלישי) כי "הילדה היא זו ששידלה את הילדים לקיים עמה יחסי מין. אני לא יודע למה, אולי ממצוקה, אולי מבעיות שיש לה בבית, אולי מישהו התעלל בה כשהיא הייתה קטנה וזו הדרך שלה לזעוק את זעקתה. הבן שלי המום. הוא אמנם קיים איתה יחסי מין, אבל זה היה ממקום של ילדים ולא ממקום של אונס. יש פה דור בעייתי וצריכים לבחון את שני הצדדים. תאמין לי שהילד שלי לא יודע לנשק ילדה".

עוד בנושא
חשד: שבעה נערים אנסו בת 13 בתל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"באו אלינו שוטרים בשש בבוקר, כולנו המומים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהחקירה עולה כי הנערים צילמו את עצמם מקימים יחסי מין עם הנערה והעלו את הסרטון לרשתות החברתיות. משם, הווידיאו הופץ במהרה בין תלמידי בית הספר עד שהגיע לרכזת השכבה ולמנהלת. מיד כשהבחינו אנשי הצוות החינוכי בסרטון, הם יצרו קשר עם חוקרי המשטרה שהחלו בחקירה סמויה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

שיטת "חבר מביא חבר"

האב סיפר כי בשעה 06:00 הגיעו אליו בלשי המשטרה ועצרו את בנו. "כולנו המומים. מדובר בחבורה של ילדים טובים שנקלעו לסיטואציה הזו", אמר. "ראיתי את ההודעות טקסט שהנערה שלחה לבני והייתי המום: 'אני מחכה לך, אני רוצה שתבוא, אני רוצה להיות איתך', נכתב שם, אבל בני לא התייחס אליה. אז היא כתבה לו: 'למה אתה מסנן אותי? אל תעשה לי את זה. היה לי טוב כל כך איתך, אני רוצה לפגוש אותך'", טען האב.

מחקירת המשטרה עולה כי אחד הנערים, שלמד עם הנערה, הוא שהביא את חבריו בשיטת "חבר מביא חבר", ושאר התוקפים לומדים בבית ספר אחר. אחד החשודים, נער בן 17.5 המיוצג על ידי עורכי הדין יאיר רגב ודורית גיטרמן, הכחיש את המיוחס לו וטען שרק התכתב עם הנערה בפייסבוק ולא פגש אותה. לטענתו, לא ברור לו מדוע שמו נקשר לפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully