וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: תיק החקירה נגד עמנואל רוזן נסגר

הפרקליטות החליטה לסגור את התיק נגד העיתונאי, שנחשד בעבירות מין בכמה מתלוננות לאורך תקופה ממושכת. משרד המשפטים: חלק מהעדויות התיישנו, אחרות לא חצו את הרף הפלילי

עמנואל רוזן בסיום יום חקירות ביחידה הארצי לחקירות הונאה. להב 433 בלוד. יולי 2013. דרור עינב
עמנואל רוזן מגיע לחקירה, יולי 2013/דרור עינב

פרקליטות מחוז המרכז החליטה לסגור את תיק החקירה נגד העיתונאי עמנואל רוזן – כך מסר אתמול (חמישי) דובר משרד המשפטים. רוזן נחשד בביצוע עבירות מין בכמה מתלוננות לאורך תקופה ממושכת. לטענת משרד המשפטים, נגבו עדויות מנשים רבות, וחלקן התיישנו ואחרות "לא חצו את הרף הפלילי הנדרש לעבירה של הטרדה מינית".

כבר בדצמבר אימץ פרקליט המדינה דאז משה לדור את עמדת הפרקליטות לסגור את תיק החקירה נגד איש התקשורת. היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, ביקש אז לקבל לידיו את התיק, וההערכה הרווחת הייתה שהוא לא יתערב בהחלטה, אלא רק יבחן את ההמלצות השונות בשל הרגישות הרבה שמייחסים לתיק בפרקליטות.

חודשיים קודם לכן הסתיימה חקירת המשטרה בפרשה, והחומרים הועברו לפרקליטות, יחד עם המלצה להגיש כתב אישום נגד רוזן בגין עבירות של הטרדה מינית של ארבע נשים. המשטרה טענה אז כי נמצא בסיס ראייתי להטרדה מינית של ארבע הנשים. אחת מהן, על פי החשד, הוטרדה במהלך עבודתה המשותפת עם רוזן באחד מערוצי התקשורת, ושלוש נוספות הוטרדו לכאורה שלא במסגרת העבודה. יצוין כי בכל המקרים הללו מדובר בעבירות מילוליות ולא בעבירות פיזיות.

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully