וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נערה אומצה למשפחת אומנה - ונאנסה על ידי האב

12.3.2014 / 17:15

משטרת ירושלים עצרה גבר חשוד שאנס פעמים רבות נערה המתגוררת בהוסטל, שלנה בבית משפחתו בסופי השבוע. לפי החשד, רעייתו הייתה מעורבת במקרים הקשים. מעצרו הוארך בארבעה ימים

המשטרה עצרה שלשום (שני) גבר בן 52 ואבא לילדים, תושב אחד הישובים באזור ירושלים, בחשד שבעל וביצע מעשי סדום בנערה בת 17, בזמן שמשפחתו שימשה לה משפחה אומנת.

הנערה, המתגוררת בהוסטל, ישנה אצל המשפחה בסופי השבוע כאשר על פי החשד, האב אנס את הנערה פעמים רבות בחודשים האחרונים, כשהמשטרה אף בודקת חשד לשיתוף פעולה מצד רעייתו.

המקרה נחשף לאחר שהנערה לא הצליחה להסתיר את מה שהתרחש, וסיפרה לחברה בהוסטל על מה שמתרחש אצל משפחתה האומנת. חברתה דיווחה על המקרה למנהל ההוסטל ובהמשך גם לעובדת סוציאלית, שהעבירו את העדויות הקשות למשטרת ירושלים.

האב הכחיש בחקירה את החשדות המיוחסות לו, ומשטרת ירושלים מסרה כי התיק נמצא עדיין בחקירה. בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו בארבעה ימים נוספים לבקשת המשטרה.

עוד בוואלה! חדשות
קמרון בכנסת: "השלום יביא לקץ של גינויי ישראל באו"ם"
אכזבה למחנה הציוני: "הפסדנו את בית שמש לחרדים"
עומס בלשכת ההגירה החדשה: "עושים צרכים ברחוב"

אילוסטרציית נערה. ShutterStock
המקרה נחשף לאחר שהנערה סיפרה לחברה בהוסטל על שהתרחש/ShutterStock

לפני כשבועיים, בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר 17 שנות מאסר על ניסים חדאד, איש עסקים בן 46 תושב העיר, שהורשע בנובמבר האחרון בביצוע מעשה סדום בבנה הפעוט של זוגתו, בעת שהפעוט היה בן שנה וחצי בלבד. כמו כן, גזר עליו בית המשפט שנתיים מאסר על תנאי ותשלום קנס בסך 60 אלף שקלים. זהו המקרה הראשון הידוע בארץ של אדם שהורשע בביצוע מעשה סדום בפעוט צעיר כל כך.

בחודש דצמבר האחרון גזר בית המשפט המחוזי בלוד 14 שנות מאסר על סמנכ"ל לשעבר בחברת היי-טק, תושב השרון בן 42, שהורשע במסגרת הסדר טיעון בביצוע עבירות מין, בהן גם אונס ומעשי סדום, ב-29 ילדים באמצעות האינטרנט. מדובר במקרה החמור ביותר של עבירות מין וירטואליות בישראל. הוא גם חויב לפצות את המתלוננים בסכום של 10,000 שקל לכל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully