וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי: "אם זקן תפתח קופסה שחורה – ללכת איתה"

4.3.2014 / 17:45

ח"כ משה מזרחי, ניצב בדימוס, בירך על ההסכם המתגבש בין הפרקליטות ליד ימינו של ראש הממשלה לשעבר אולמרט. "חשבתי שזה יקרה יותר מוקדם. מקווה שהיא תגלה את מה שהיא יודעת"

צילום: טל אנגלנדר, גדעון צנטנר; עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

ההסכם המתגבש בין שולה זקן לבין פרקליטות המדינה, במסגרתו הביעה נכונות מי שהייתה יד ימינו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט להעביר פרטים מפלילים על התנהלותו, מעורר הדים במערכת המשפטית והפוליטית. ח"כ משה מזרחי (העבודה), שכיהן בעבר כניצב במשטרה, בירך היום (שלישי) על ההתפתחות הדרמטית ואמר לוואלה! חדשות כי לדעתו, "בהנחה שהיא (זקן) תפתח את הקופסה השחורה של הפרשות הקודמות – צריך ללכת איתה".

לדבריו, מוטב היה אם ההסכם היה מושג עוד קודם לכן. "זקן שוכבת על הגדר לאורך השנים. חשבתי שזה יקרה הרבה יותר מוקדם, שהיא תבין שהיא הולכת לכלא וזה יקרה בסופו של דבר. חבל שהנטישה הגיעה באיחור ובצומת בעייתית", אמר. עם זאת, הבהיר מזרחי כי "למרות שהצומת מאוחרת, ועל אף שבמשקל של העדות שלה יש פגיעה שכן היא יורדת מחבל התלייה כדי להעיד, הגיע הזמן לפתוח את הקופסה השחורה. גם אם זה לא יכול להשפיע, אני מקווה שהיא תגלה את מה שהיא יודעת".

עוד על הפרשה בוואלה! חדשות:
התנועה לאיכות השלטון לניצן: "השג הסדר עם זקן"
האם זה המשפט שגרם לשולה זקן לדבר?
זקן לתומכיה: "לבי נשבר ושמחת הלב כמעט כבתה"

שולה זקן בבית המשפט המחוזי בת"א, אוקטובר 2013. יותם רונן
"יורדת מחבל התלייה כדי להעיד". שולה זקן/יותם רונן

מזרחי בחר להשוות את המקרה של זקן ואולמרט לפרשה אחרת שמטלטלת את בכירי המשטרה. "כשאתה רואה כמה מוכנים ללכת בסיפור של הרב פינטו וניצב מנשה ארביב, את כל הסלאלום הארוך והקשה שהם עושים ועל מה שאני שומע שמוכנים לתת לפינטו, אם הם חושבים שציבורית זה נכון כשמדובר בקצין בכיר - אז על אחת כמה וכמה כשמדובר בראש ממשלה לשעבר", אמר הניצב בדימוס.

לטענת מקורבים להליך המשפטי, במסמך שישמש בסיס לעדותה החדשה של זקן ישנם פרטים חשובים לגבי התנהלותו של אולמרט ובכירים אחרים במערכת השלטונית, כמו גם חשיפה של שיטת ה"מאעכרים" במערכת הציבורית ושל מערכות הקשרים לכאורה של אולמרט עם גורמים שונים. ההערכה המשפטית היא שאם אכן ייחתם ההסכם, יצטרכו בפרקליטות לזמן עשרות עדים חדשים וייתכנו נאשמים נוספים - הן בתיק הולילנד והן בתיקים אחרים שעשויים להיפתח.

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully