וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן מאיים לתבוע את סגן שר החינוך ש"הסית"

31.1.2014 / 1:20

הזמר שנחשד בפרשת הקטינות הגיב לקריאתו של אבי וורצמן "להוקיע אותו" בשל הפרשה ה"מחליאה", ודרש התנצלות מידית: "פרסום דורסני במסווה של פיאור החינוך הדתי"

אייל גולן. הראל בן משה,
"שמו הטוב הוא כל מה שיש לו". גולן/הראל בן משה

הזמר אייל גולן מאיים לתבוע את סגן שר החינוך, ח"כ אבי וורצמן (הבית היהודי), שהתבטא נגדו השבוע בכנס המנהלים השלישי של הציונות הדתית בים המלח ואמר כי "יש להוקיע אותו" וכי הפרשה שבה הוא מעורב "מחליאה" והיא בגדר "התפרקות של ערכים". במכתב ששלחו עורכי דינו של גולן לוורצמן, דרשו ממנו שיתנצל על דבריו מאחר שהתייחס לזמר "באופן שנועד להשחיר את פניו, להוציא את דיבתו רעה ולפגוע בשמו בצורה חמורה". יצויין כי סגן השר וורצמן נהנה מחסינות פרלמנטרית, מתוקף תפקידו.

עוד על פרשת "משחקי חברה":
תמלולי החקירה נחשפים: "אולי נגעתי לה בחזה"
"המתלוננות הראשונות נגד גולן חשודות ששיקרו"
שרמוטה פוריטנית. דעה

עורכי הדין, ליזי דללי ושי אליאס, טוענים כי קריאתו של סגן השר ללהקת "אתניקס" שלא להופיע עמו ולילדים שלא ללכת להופעותיו היא בגדר "הסתה ברורה וגלויה כנגד גולן, על לא כל עוול בכפו". לטענתם, דבריו של סגן השר "לא רק שמהווים הוצאת דיבה ולשון הרע, אלא אף נעשו באופן מכוון ובמזיד כדי לפגוע בפרנסתו ובמשלח ידו" של הזמר.

הם הוסיפו כי הדברים של וורצמן גרמו "נזקים חמורים, כלכליים ותדמיתיים. חמור מכך, הפרסום הדורסני נעשה במסווה של פיאור ורימום החינוך הדתי אותו מנהיגה מפלגתך, הבית היהודי, וזאת באופן מכוון כדי לפגוע במרשי, במשלח ידו ובמשפחתו".

"יודגש", הוסיפו עורכי הדין, "כי שמו הטוב של מרשי הינו כל מה שיש לו, זה מקור פרנסתו ומשלח ידו והוא משקיע מזמנו, מרצו ואת כל כולו מתוך אהבה גדולה למעריציו ביצירת אומנות מוסיקלית, ולא בכדי זכה יותר מפעם בתואר זמר השנה, ובעקבות הפרסום נגרמו למרשי נזקים אדירים, לרבות פגיעה אנושה בשמו הטוב".

וורצמן נדרש לסלק כל פרסום "משפיל ומבזה שנעשה כלפי גולן ולחדול באופן מידי מהכפשתו מכל סוג ו/או דרך בה נעשה הדבר עד עתה. בנוסף, בתוך 24 שעות, לפרסם תיקון וכן להתנצל בפני גולן על דברי הבלע החמורים שהופצו כלפיו". לסיום הוסיפו עורכי הדין כי הנזקים שנגרמו לגולן נאמדים במיליוני שקלים.

את תגובתו של סגן שר החינוך לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully