וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: 4 נערים מהצפון תקפו מינית בת 13 ותיעדו

קובי מנדל

27.1.2014 / 9:57

אחד החשודים נעצר בסוף השבוע והאחרים נעצרו אמש, לאחר שהורי הנערה התלוננו בשמה במשטרה. על פי החשד, התקיפה התקיימה במתחם חנויות, והנערים הפיצו ביניהם סרטון של האירוע

ארבעה נערים בני 16 מהצפון נעצרו השבוע בחשד שתקפו מינית נערה כבת 13 במקום ציבורי, ותיעדו את התקיפה. הוריה של הנערה התלוננו בשמה במשטרה לפני כשבועיים. הם סיפרו לשוטרים כי בתם הותקפה מינית על ידי קבוצת נערים, וכי אלה הפיצו ביניהם את הסרטון המתעד את התקיפה.

הנערה הובאה לחקירה על ידי חוקרת ילדים, ובעקבות זאת נעצר בשבת אחד החשודים על ידי חוקרי תחנת כרמיאל. אמש נעצרו שלושת הנערים הנוספים. ארבעת החשודים יובאו היום לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בעכו. מהמשטרה נמסר שעל פי החשד, התקיפה התקיימה במתחם חנויות בצפון הארץ.

לנערה הייתה היכרות מוקדמת עם אחד הנערים. שחשוד בביצוע התקיפה בנוכחות נער נוסף, שתיעד את המעשה בטלפון סלולרי. אחר כך, על פי החשד, שלח את הסרטון לשני נערים אחרים, שנעצרו גם הם. עו"ד יובל זמר המייצג את אחד הנערים אמר לוואלה! חדשות: "החשוד שאני מייצג לא היה כלל במהלך האירוע וכל הקשר שלו זו ידיעתו בדיעבד על מה שאירע וקבלת הסרטון למכשיר הסלולרי שלו והעברתו לחברו. ככל שהדבר נוגע למרשי מדובר בעבירה לכאורה של הפצה ולא בשום עבירת מין".

עו"ד עידית רייכרט המייצגת שניים מתוך ארבעת החשודים אמרה לוואלה! חדשות: החקירה בראשיתה וככל הידוע לי ולשני הנערים שאני מייצגת, הם תלמידי תיכון נורמטיביים לחלוטין שאין להם קשר למעשים המיוחסים להם. החקירה נפתחה לפני למעלה משבוע ובמהלכה לא עלה שום בדל של ראיה נגד השניים. מדובר בניסיון של החשוד המרכזי להטיל רפש בנערים האחרים כדי להקטין את מעורבותו בפרשה והדברים יוכחו. אין מקום כלל להאריך את מעצרם".

מעיריית כרמיאל נמסר כי משפחתה של הנערה מוכרת למנהל לשירותים חברתיים, וצוות המנהל נמצא בקשר שוטף עם הנערה והוריה.


לקריאה נוספת:
חשד: שני נערים אנסו בת 14 במכונית בכפר סבא
פחד במודיעין עילית: ילדות הותקפו בדרך לבית הספר
צעירה תובעת: "הותקפתי מינית בפנימייה שיקומית"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully