וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצב ארביב לוואלה!: "הרגשה מצוינת, הכול בסדר"

18.1.2014 / 11:05

מפקד יחידה להב 433 שיצא לחופשה לאחר שעלה חשד שקיבל טובות הנאה מהרב פינטו, צולם בפארק הירקון לראשונה מאז פרצה הפרשה. במח"ש לא מתמקדים בקצינים נוספים נגדם העיד הרב

צילום: טל אנגלנדר, דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד

ממשיך בשגרת החיים: ניצב מנשה ארביב, מפקד יחידה להב 433 שיצא לחופשה לאחר שעלה החשד שקיבל טובות הנאה מהרב יאשיהו פינטו, יצא הבוקר (שבת) לריצה בפארק הירקון בתל אביב. בהתבטאות ראשונה בקולו מאז נחשפה הפרשה, אמר ארביב לוואלה! חדשות: "ההרגשה מצוינת". כנשאל אם הוא ממשיך בשגרה, חייך והשיב: "ברוך השם, הכול בסדר".

עוד על הפרשה שמטלטלת את המשטרה:
ארביב: "נפגשתי עם פינטו 5-4 פעמים, הקשר נותק לפני שנה"
כל מה שאתם צריכים לדעת על "הפרשה החמורה"
דעה: אין פסול בקשר בין רבנים לשוטרים

מנשה ארביב בתקופת ההשעיה רץ בפארק הירקון. דרור עינב
ארביב בפארק הירקון בתל אביב, הבוקר/דרור עינב

ביום חמישי הותר לפרסום כי בימים אלה בודקת המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) פרשה חמורה, שבמסגרתה חשודים קצינים בכירים במשטרה, בהם ארביב, בקבלת טובות הנאה מהרב פינטו. ואולם, לפי שעה, במח"ש לא מתמקדים בשלב זה בקצינים נוספים שלכאורה קיבלו טובות הונאה, נגדם העיד הרב בחקירתו. בעדותו, טען הרב כי בין הקצינים שמעורבים בפרשה גם ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה, תת-ניצב אפרים ברכה, אך במח"ש שללו את מעורבותו של ברכה והקצינים הנוספים.

הבדיקה נפתחה בעקבות מידע שנמסר לפני שבועות אחדים ליועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין ולפרקליט המדינה שי ניצן, המייחס לארביב ולבנו קבלה לכאורה של טובות הנאה מגורמים המקורבים לרב פינטו. בשלב זה ניצב ארביב עדיין לא נחקר, אולם סיכם עם מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו על יציאתו לחופשה עד אשר יתבהרו הדברים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מנשה ארביב בתקופת ההשעיה רץ בפארק הירקון. דרור עינב
ממשיך בשגרת החיים. ארביב בפארק הירקון/דרור עינב

אמש פורסם כי בשיחות סגורות שקיים ארביב עם מקורביו, הוא טען כי לא קיבל שום טובות הנאה, וכי הקשר שקיים בעבר עם הרב - ואשר נפסק לפני שנה - היה על מנת "לקבל את ברכתו". עוד סיפר ארביב כי הוא נפגש עם הרב פינטו ארבע או חמש פעמים במהלך שהותו בארצות הברית, שעה שהיה נספח משטרת ישראל בארה"ב. "כל הפגישות האלו היו על אזרחי, ומעולם לא על מדים. מעולם לא קיבלתי טובות הנאה, ולפני שנה ניתקתי איתו את הקשר", אמר בשיחות עם אנשיו.

עוד סיפר כי מאז שניתק הקשר עם הרב המפורסם, נעשו מספר ניסיונות מצד אנשי פינטו "לחמם" מחדש את היחסים, אך אלו נענו מצדו בשלילה. "התעלמתי מאותם ניסיונות", אמר למקורביו.

מנשה ארביב בתקופת ההשעיה רץ בפארק הירקון. דרור עינב
מנשה ארביב בתקופת ההשעיה רץ בפארק הירקון/דרור עינב

ביום ראשון ידרוש ארביב, באמצעות בא כוחו, עו"ד גדעון פישר, הבהרות בנוגע לבדיקה המתנהלת נגדו. עו"ד פישר יבקש להבהיר כי כבר נעשתה בדיקה בעניין הקשר של ארביב עם הרב פינטו, זאת כאשר נכנס לתפקיד ראש להב 433 באוגוסט האחרון. במהלך התחקיר הביטחוני, כך לדבריו, הקצין נשאל מספר פעמים אודות הקשר, והנושא היה על השולחן. בסופו של יום, טוען הפרקליט, לא נמצא כל רבב בקשר זה. "הקשר היה לגמרי על מנת לקבל ברכה מהרב וזהו", אמר ארביב למקורביו, "אבל הוא נותק מהר מאוד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully