וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחותה של קרינה בריל נאבקת על התינוק שברחמה

14.1.2014 / 13:30

לוואלה! חדשות נודע כי אחותה של בריל, הנאשמת כי רצחה את שני ילדיה, פועלת יחד עם בעלה לקבלת חזקה על התינוק שנושאת בריל ברחמה. אבי התינוק ניצב לצד גיסתו לשעבר ובעלה

צילום: עומר מירון, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

הקרב על התינוק: נדיה לויט, אחותה של קרינה בריל המואשמת ברצח שני ילדיה - איגור בן השבע ומירה בת החמש בחודש ספטמבר האחרון, נאבקת נגדה על גידול התינוק שבריל נושאת ברחמה. לוואלה! חדשות נודע כי אבי התינוק פליקס המתגורר בשווייץ, נמצא בקשר עם משפחתה של בריל, ובעצה אחת עמם הוא מבקש להעביר את החזקה על התינוק לאחותה של בריל – נדיה ולבעלה מקסים. "זו החלטה מאוד קשה עבורנו ומלאת השלכות", אמר לויט בשיחה עם וואלה! חדשות. "פרט לכך אין לי מה להוסיף בשלב הזה".

עוד בוואלה! חדשות:
חמאס על הכוונת: הקרב החדש של השלטון הצבאי בקהיר
בהלוויית שרון – מבחן הגודל דווקא לא קובע
אישום: בן 17 דקר אדם בעינו עם מספריים בגלל חנייה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בריל ושני ילדיה, איגור ומירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחותה של בריל ובעלה שכרו את שירותיו של עורך כדי לפתוח בהליכים משפטיים לשם קבלת חזקה על התינוק. על פי החוק, אסירה רשאית לגדל את ילדה שנולד בכלא עד גיל שנתיים, ולאחר מכן עליו להימסר לאימוץ או לקרוב משפחה.
במקרה שבו האם לא יכולה לגדל את התינוק, הזכות עוברת לאב – ובמקרה זה הוא מעוניין שגיסתו לשעבר ובעלה יגדלו את התינוק. ההכרעה בנושא גידול הילד תוכרע על ידי בית המשפט, אך רק גורמי רווחה ופסיכולוגים רשאים לקבוע אם יש לקחת מידי האם את התינוק מיד לאחר הלידה, כדי לא לסכנו.

"הסיפור הקשה של בריל מעלה שאלות קשות על עתידו של הילד ועל מידת ביטחונו בזרועות האם", הסביר גורם סוציאלי המעורב בפרשה. "אם שפגעה באופן כל כך קשה בשני ילדיה ושמצבה הנפשי לא צפוי ורעוע כל כך, עלולה לעשות זאת שוב", אמר הגורם, והוסיף: "סוגיה נוספת היא עד כמה ניתן לשמור את הדיון הזה הרחק מאוזניה של בריל עצמה. אם היא תיחשף לדיון בנושא עתיד התינוק ותחשוש שלא יתנו לה לגדל אותו - היא עלולה ליזום הפלה בעצמה ולפגוע בתינוק כשהוא עוד בבטנה". גורם בשירות בתי הסוהר סיפר כי כל הדיון בנושא כלל לא רלוונטי בשלב הזה. "כל עוד התינוק לא נולד לא ניתן להתחיל בכלל לדון בנושא. המאבק המשפטי יחל רק לאחר הולדת התינוק".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
קארינה בריל האם הרוצחת מירושלים מגיעה להארכת מעצר  בשלום בירושלים,. עומר מירון
קרינה בריל מובאת לבית המשפט/עומר מירון

בריל בת ה-36, עולה חדשה מרוסיה, מואשמת כי לאחר שרצחה את ילדיה, שיספה את גרונותיהם כדי לוודא את הריגתם, תוך שאחותה נדיה מנסה למנוע זאת ממנה. לאחר מכן היא ניסתה להתאבד. היא פונתה לבית חולים במצב קשה מביתה שבשכונת תלפיות בירושלים. על פי כתב האישום, בריל חוותה קשיים הקשורים בהסתגלות לחיים בישראל ובגידול ילדיה.

בשבוע שעבר נחשפו בוואלה! חדשות פרטים חדשים מחקירתה של בריל, שבה טענה: "לקחתי סכין מהמטבח וחתכתי להם את הצוואר. חתכתי את הצוואר גם לעצמי. רציתי שהכול ייגמר. כי אני אמא לא טובה, כי אני לא קוראת להם סיפורים לפני השינה, לא גיהצתי להם את הבגדים". עוד עולה מהחקירה כי במהלך הרצח זעקה הבת מירה בת החמש, שכונתה בפי האם מירוצ'קה: "אמא, אני לא עשיתי כלום, תעזבי אותי, אני לא רוצה עוד". האח איגור שהבחין במעשיה, קרא: "אמא, מה את עושה למירה?", אך האם ניגשה אליו ודקרה גם אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully