וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדרות: כ-400 שתילי מריחואנה נתפסו בבית פרטי

רמי שני

2.1.2014 / 1:42

בני זוג בני 38 המתגוררים בבית נעצרו, לאחר שבמקום נמצאו בנוסף לעציצים מערכות תאורה מקצועיות וצינורות השקיה. המשטרה: "תופעה מתפשטת של גידול הסם"

חממה מסוג אחר: משטרת שדרות חשפה אמש (רביעי) מעבדת "הידרו" ענקית ובה מאות שתילי מריחואנה. מעבדה זו היא הרביעית במספר שנתפסה במחוז הדרומי של המשטרה במהלך השבוע האחרון. במסגרת המבצע נעצרו שני בני זוג בני 38, תושבי העיר שבביתם נמצאה המעבדה.

לאחר פעילות מודיעינית רחבה ומתמשכת חשפו שוטרי משרד המודיעין והבילוש של משטרת שדרות בית פרטי בפאתי העיר בין שני מפלסים ובהם חמישה חדרי מגורים אשר הוסבו למעבדות "הידרו" מקצועיות. בחדרי הבית מצאו השוטרים כ-400 עציצי מריחואנה, חומרי דישון, צינורות השקיה, מערכות מיזוג ואיוורור, נורות חימום ומערכות תאורה מקצועיות, שני החשודים אשר נעצרו נתפסו בבית והועברו לחקירה במשטרת שדרות.

מעבדה לגידול סם מריחואנה בשדרות. חטיבת דובר המשטרה מרחב לכיש, חטיבת דובר המשטרה
העציצים הנמצאו בבית/חטיבת דובר המשטרה, חטיבת דובר המשטרה מרחב לכיש

במחוז הדרומי של המשטרה ציינו כי לאחרונה זוהתה תופעה של "יותר ויותר גידולי מריחואנה בבתים פרטיים ועל כן הוכוונה פעילות איסוף ומודיעין על תופעה זו". לדבריהם, "משטרת ישראל פועלת ותמשיך לפעול בציר המודיעיני והמבצעי לחשיפתן ולתפיסתן של המעבדות ושל החשודים". מפקד תחנת שדרות, סנ"צ אפי שימן שיבח את שוטרי התחנה בפעילותם. "מדובר בתפיסה איכותית שמנעה הפצת סם מסוכן ברחבי הדרום", אמר סנ"צ שימן. "נמשיך במאבק בפשיעה תוך שימוש בכל המשאבים העומדים לרשותנו".

מעבדה לגידול סם מריחואנה בשדרות. חטיבת דובר המשטרה מרחב לכיש, חטיבת דובר המשטרה
מעבדה לגידול סם מריחואנה בשדרות/חטיבת דובר המשטרה, חטיבת דובר המשטרה מרחב לכיש

בהמשך ציין סנ"צ שימן כי יפעל לחילוט הבית בו נתפסו המעבדות והעברתו למדינה. היום תבקש המשטרה להאריך את מעצר החשודים בבית משפט השלום באשקלון. במשטרה מעריכים כי נוכח סגירת הגבול עם מצרים ינסו גורמי שונים להפיק סמים בייצור מקומי וכי לא מן הנמנע כי כספי משפחות וארגוני פשיעה יופנו לצורך זה לאור הדרישה לחומרים ממכרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully