וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער החשוד באונס הקבוצתי: "אמרו לי שהיא זורמת"

22.12.2013 / 14:51

מעצרם של שלושה מבין חמשת הנערים בני 12-14 החשודים באונס ילדה בת 12 במרכז הוארך ביומיים. הם הודו במעשים, אך טענו כי הם נעשו בהסכמה. "חבר אמר לי שיש לו הפתעה בשבילי"

מערכת וואלה!

חשיפת וואלה! חדשות: "אמרו לי שהיא זורמת, אני בכלל בתול, רציתי להרשים אותה", כך סיפר היום (ראשון) בחקירתו אחד מהנערים החשודים באונס קבוצתי של ילדה בת 12 במהלך חגיגת יום ההולדת של אחד מהם במרכז הארץ. בית המשפט לנוער בתל אביב האריך היום ביומיים את מעצרם של שלושה מבין חמשת הנערים בני 12-14 החשודים בפרשה. מעצרם של שני החשודים הנוספים הוארך אתמול.

"הכול היה בהסכמה", הוסיף הנער החשוד, המיוצג על ידי עורך הדין קובי בן שעיה. "אחד החברים הזמין אותי ואמר לי שיש לו הפתעה בשבילי, שיש מישהי שהוא מסדר לי. הגענו לבית הספר, מאחורי בניין בחצר בית הספר. לא ידעתי מה לעשות בכלל", סיפר הנער והוסיף כי קיים איתה יחסי מין, אך הדגיש בשנית כי המעשים בוצעו בהסכמה.

כותרות נוספות מהארץ:
מרצה ששכב עם סטודנטיות מועסק במכללה בצפון
20 שנות מאסר נגזרו על צעיר שרצח אדם שאנס אותו
"הורו לילדה להתפשט ואנסו באכזריות בזה אחר זה"

"חשבו שמדובר בנערה בוגרת"

סנגוריהם של החשודים הנוספים, עורכי הדין גד זילברשלג וישר יעקבי, מסרו כי מרשיהם סברו שמדובר בנערה המבוגרת מהם ולא ידעו מה גילה האמיתי. "מדובר בבני טובים ללא עבר פלילי. לא היה צורך להאריך את מעצרם וניתן היה להסתפק בחקירה בביתם. ילדים צעירים כל כך בחברת עבריינים מסבה יותר נזק מתועלת", הוסיף עו"ד זילברשלג.

במשטרת מחוז תל אביב, שהחלה בחקירה ביום חמישי האחרון, סבורים כי הממצאים שנתפסו עד כה מציגים רק חלק קטן ממה שאירע בכיתת בית הספר במרכז הארץ לפני כחודש. בין היתר, הגיע לידי המשטרה סרטון המתעד את האונס הקבוצתי לכאורה.

על פי החשד, הנערים הזמינו את הילדה לחגיגת יום ההולדת של אחד מהם, שאותה ערכו בשעות הערב בבית הספר שבו הם לומדים. הנער שעבורו אורגנה החגיגה לא לומד באותו בית ספר. בשלב מסוים, טענה הילדה, הוציאו הנערים את הטלפונים הניידים שלהם, הורו לה להתפשט, ביצעו בה מין אוראלי ואנסו אותה בזה אחר זה באכזריות.

בחקירתם הודו הנערים כי הזמינו את הילדה לבית הספר. עם זאת, הם הכחישו כי המעשים נעשו בכוח וטענו כי קיבלו את הסכמתה של הילדה. לדבריהם, היא הציגה את עצמה כנערה בת 17 ונראתה מבוגרת לגילה. יתרה מכך, סיפרו הנערים כי שאלו אותה כמה פעמים מהו גילה, על מנת לוודא שהיא אכן בת 17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully