וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לתג מחיר בשרון: כתובות נאצה רוססו על מסגד

שלומי גבאי

8.12.2013 / 8:55

בין השאר רוססה על קירות מסגד אל-עודה שבבאקה אל-גרביה כתובת הנאצה "מוחמד חזיר". כמו כן נופצו חלונות של כמה כלי רכב ביציאה מהעיר. נבדק אם קיים קשר בין האירועים

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יאיר דניאל

חשד לתג מחיר באזור השרון: כתובות נאצה אותרו לפנות בוקר (ראשון) בבאקה אל-גרביה על קירות מסגד אל-עודה. בין השאר נכתב "מוחמד חזיר", ו-"ד"ש מבועז ודוד חי, ערבות הדדית". כמו כן, נופצו חלונות ונוקבו צמיגיהם של כמה כלי רכב ביציאה מהעיר ונבדק אם יש קשר בין האירועים.

עוד בנושא
חייל גולני נעצר בחשד לביצוע "תג מחיר" בשומרון
בית פלסטיני הוצת ליד רמאללה: "ד"ש מעדן – נקמה"
עלייה של 32% באירועי "תג המחיר" בשנת 2013

ח"כ ג'מאל זחאלקה בבאקה אל-גרבייה שם התרחשו פעולות של תג מחיר. דצמבר 2013. שלומי גבאי
ח"כ זחאלקה סמוך לכתובות שהתגלו על קירות המסגד, הבוקר/שלומי גבאי

בתגובה אמר הבוקר ח"כ ג'מאל זחאלקה (בל"ד), שביקר במקום: "מי שביצע את הפשע הנתעב הזה הוא ארגון טרור יהודי שפועל בהשראתם של ליברמן ובנט. אני קורא לשר לביטחון הפנים לפעול ללכידתם ואם לא יצליח – שיתפטר מתפקידו".

בחודש שעבר נעצרו חייל צה"ל בן 19 מחטיבת גולני ואחיו, בן 30, בחשד לביצוע פעולת "תג מחיר". על פי החשד, השניים – תושבי פתח תקווה, ריססו כתובות נאצה ובהן "מוות לערבים" ו-"מוחמד חזיר", על גבי אוטובוסים של חברת "אפיקים" בהתנחלויות עמנואל וקרני שומרון שבשומרון. עוד נחשד כי הם ניקבו צמיגים של ניידת משטרה בקרני שומרון.

יממה קודם לכן הציתו אלמונים מכונית ומשאית פלסטינית בכפר פרעתא ממזרח לשכם. כמו כן, על קיר סמוך רוסס מגן דוד. על פי החשד, מדובר בפעולת נקם של פעילי ימין. בצה"ל הביעו שאט נפש מהפעולה ואמרו כי אירועים מסוג זה מסיטים את הכוחות מפעילותם השוטפת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הרכבים שניזוקו מפעולת תג מחיר בבאקה אל-גרבייה. דצמבר 2013. שלומי גבאי
אחת המכוניות שהושחתו בכניסה לעיר, הבוקר/שלומי גבאי

יומיים קודם לכן עצרה משטרת מחוז ש"י שני נערים בני 16 ו-17 בחשד כי התכוונו לבצע פעולת "תג מחיר" במנזר הצרפתי רטיסבון בירושלים. לטענת המשטרה, בתום פעילות ממושכת היא הצליחה לעצור את השניים, סמוך לישיבת מרכז הרב בעיר. הם נתפסו כשברשותם גז פלפל, תרסיסי צבע ודוקרנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully