וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הזמר: איסור הפרסום הוסר - השמות עדיין חסויים

20.11.2013 / 10:12

בתום שבוע של איפול, הוסר צו איסור פרסום מעל המעורבים בפרשה, אלא ששמם עדיין אסור לפרסום עד שיובאו בפני שופט. הבוקר עוכבו לחקירה הזמר, אביו ושני חשודים נוספים

צילום: שלומי גבאי, עריכה: גדי וינסטוק

פרשת "הזמר המפורסם": צו איסור הפרסום שהוטל על הפרשה מאז התפוצצה בשבוע שעבר הוסר הבוקר (רביעי). עם זאת, עדיין לא ניתן לפרסם את שמם של המעורבים בפרשה עד שיובאו בפני שופט, או שיחלפו 48 שעות מאז שזומנו לחקירה הבוקר. המשטרה הודיעה כי החשודים יהיו בידיה לפחות עד מחר בבוקר, אז יוחלט אם להביאם בפני שופט ולבקש את הארכת מעצרם.

במשטרה ביקשו להבהיר כי מדובר בפרשה הנוגעת לחשדות של עבירות מין וסמים בקטינות וכי לא מדובר בפרשה של איש אחד ולכן יש לנהוג באחריות בפרסומים. "חומרת העבירות המיוחסות לחשודים אינה נגזרת ממעמדם של מי מהמעורבים", נמסר מדוברות המשטרה, "אין לנו כל כוונה לאשר או להכחיש פרטים הנוגעים לעצם החקירה ולגרסת החשודים, המשך חקירתם והבאתם לבית המשפט יהיה על בסיס שיקולי חקירה ענייניים בלבד".

פרשת הזמרים והקטינות - כותרות נוספות
הזמר המפורסם הגיע לחקירה, אביו עוכב
אביו של הזמר: "אם המשטרה תפנה אליי - אגיע"
בידי המשטרה עדות של בת 14

המשטרה פשטה על ביתו של אביו של הזמר המפורסם, נובמבר 2013. שלומי גבאי
בית אביו של הזמר, הבוקר/שלומי גבאי

הבוקר פתח ימ"ר תל אביב במבצע רחב ובמהלכו עוכבו לחקירה הזמר עצמו, אביו של הזמר, שעל ביתו במישור החוף פשטו בלשי המשטרה, יחצ"ן מסיבות ואדם נוסף שבמשטרה חושדים שמעורב בפרשה, שבה לכאורה נוצלו מינית נערות קטינות. פרקליטו של יחצ"ן המסיבות שעוכב לחקירה מסר בתגובה כי ללקוח שלו אין כל קשר לפרשייה.

הזמר עצמו נחקר במשטרה והחוקרים יעמתו אותו עם עדויות הנערות שנאספו במהלך החודשים האחרונים. במחוז תל אביב שוקלים אף לעמת את הזמר עם חלק מהקטינות שלכאורה מעורבות בפרשה.

המשטרה התייחסה בסוף השבוע לפרשה ולחשודים, והסבירה כי בימים אלה הידיעות המודיעיניות שנאספו בחודשים האחרונים נבדקות על ידי מחלק הנוער של ימ"ר תל אביב, על מנת לאמת את החשדות. "המעבר לחקירה גלויה והזמנת החשודים לחקירה תחת אזהרה יתאפשרו אך ורק אם העדויות וחומר החקירה יצביעו על חשד מבוסס וממשי לביצוע עבירות פליליות. בשלב זה החקירה תימשך לשם בירור האמת", נמסר אז מהמשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully