וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך מתנהלת תעשיית מסיבות החשק של הזמרים המפורסמים. המהדורה המלאה

14.11.2013 / 11:51

נמשכת חקירת הפרשה שמסעירה את עולם הבידור. גורם משטרתי: יש ראיות המחזקות גרסת המתלוננות נגד הזמרים. במשטרה שוקלים לעמת בין הקטינה לשניים, המכחישים שקיימו עמה יחסי מין וסיפקו לה סמים

מערכת וואלה!

מאת: מור שמעוני

ביחידה המרכזית של מחוז תל אביב במשטרה ממשיכים הבוקר (חמישי) לחקור את התלונות מצד כמה קטינות, לפיהן קיימו יחסי מין בהסכמה עם שני זמרים ידועים, בפרשה שמסעירה את עולם הבידור. בין היתר, מתכננים במשטרה לזמן את שני הזמרים לקבלת עדות, ואף שוקלים לעמת ביניהם לבין הקטינה המדוברת, בת 16. גורם המעורה בחקירה אמר הבוקר יכי בידי המשטרה ראיות המחזקות את גרסת המתלוננות. במקביל, נבדקת אפשרות שלפיה יחצ"ן של אחד הזמרים הוא ש"שידך" אותם לנערות.

צו איסור פרסום הוצא על פרטי החקירה, לרבות פרטי הזמרים ופרטי המתלוננת. שני הזמרים מכחישים את הטענות. מקורבים להם אמרו כי השניים כלל לא קיבלו פנייה מהמשטרה, וכי הם למדו על הדברים דרך כלי התקשורת.

אמש פורסם כי המשטרה בודקת אם שני הזמרים קיימו יחסי מין עם הנערה, בעקבות כמה תלונות מצד נערות שהתקבלו במשטרה, ובעקבות פנייה של גורם שלישי שטען כי הזמרים קיימו יחסים בהסכמה עם אחת הנערות. לידי המשטרה הגיעה יותר מתלונה אחת נגד כמה גברים, בהם גם שני הזמרים.

המשטרה בודקת את המקרה מזה זמן. בין היתר נבדק אם אחד הזמרים נתן לקטינה סמים – כפי שהיא טענה בפני המשטרה. לפי עדותה של הנערה, הזמרים קיימו עמה יחסי מין בכמה מקרים. יצוין כי מדובר ביחסים אסורים על פי חוק, שכן מדובר בבעילה אסורה בהסכמה.

באשר לדיווחים לפיהם סרטון שצולם בטלפון סלולרי על ידי גורם שלישי ומתעד לכאורה את המעשים – סרטון כזה לפי שעה לא נמצא בידי המשטרה, העמלה עדיין על איסוף ממצאים אחרים כדי להמשיך בחקירת האירוע.

עורך דין שרון נהרי, שמייצג חלק מהמעורבים בפרשה, מסר כי הם אינם מכירים את הפרטים, וכי "את גרסתם הם ימסרו במשטרה במידה שיידרשו לכך".

על פי גורמים בתעשיית המוזיקה, שמכירים את הנפשות הפועלות, מסיבות החשק בעולם המוזיקה הים תיכונית מתקיימות מדי שישי בהשתתפות בין עשרה לעשרים איש. יחצ"ן ואיש חי לילה מפורסם ומוכר הוא שמארגן את המפגשים. מדובר מסיבות קריוקי פרטיות למוזמנים בלבד שמתקיימות בביתו של הזמר המוכר או בביתו של היחצ"ן. הן נמשכות עד השעות הקטנות של הלילה, נעשה בהן שימוש בסמים קלים ואלכוהול. המוזמנים הם זמרים ואישים מוכרים בסצנת המוזיקה הים תיכונית, וגם נשים, ביניהן ייתכן שגם קטינות, שמעוניינות לפגוש את הזמרים המוכרים. ככל הנראה בכניסה לאותן מסיבות מופקדים הטלפונים הניידים של האורחים, בטענה של ניסיון למנוע תיעוד של הזמרים שרים.

החוק בנוגע לקיום יחסי מין עם קטינות נחלק לשניים. קיום יחסי מין עם נערה מתחת לגיל 14, אף בהסכמתה, נחשב לאונס. אם מדובר בנערה בגילים 16-14, אשר מסכימה לקיום יחסי המין, הדבר עשוי להיחשב לעבירה של בעילה בהסכמה.

החוק קובע כי יחסי מין כאלה, חוקיים אם הקטינה נשואה. העונש במקרה זה הוא עד חמש שנות מאסר. החוק גם מתייחס למצבי תלות שונים, דוגמת מטפל שמקיים יחסי מין עם מטופלת מעל גיל 16, או אדם שמקיים יחסי מין עם אישה מעל גיל 18, בהסכמתה, תוך ניצול יחסי מרות או הבטחת שווא לנישואין.

מטרת החוק היא למנוע מצב שגברים מבוגרים מנצלים קטינות, ולכן הוא אינו מיושם במקרים של קשרים רומנטיים בין נערים באותו הגיל. מקרה בולט של הרשעה בעבירה של בעילה אסורה היה בשנת 2008, אז הורשע העיתונאי והסופר יעקב העליון בבעילה אסורה בהסכמה, לאחר שביצע מעשים מיניים בנערה בת 14. העליון, שגם הורשע בביצוע מעשים מגונים באחותה של הקטינה, נידון לשנת מאסר.

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

בהכנת הידיעה השתתף אדם סרור.

(עדכון ראשון: 9:15)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

עוד במהדורה:

שחרור האסירים שהצית גל הסלמה: היום הותר לפרסום שרצח שריה עופר בבקעה לפני כחודש היה ממניע לאומני. במערכת הביטחון מודאגים מהעלייה בתדירות מקרי האלימות נגד ישראלים. אבי יששכרוף פרשן וואלה! לענייני ערבים מספר על המגמה שעלולה להצית את הגזרה.

אפקט העדר: קולקציית הקפסולה של המעצבת הצרפתייה איזבל מארה נחתה ברשת H&M והישראליות נהרו בהמוניהן. האם הקונות שנעמדו הבוקר בתור בסניף עזריאלי יודעות מי זו איזבל מארה? רוני ודנאי, כתבת האופנה של וואלה!, מדווחת מזירת הקרב.

השבוע בדקה: מה הקשר בין הרב איפרגן, הרנטגן, לבין הסופר-טייפון בפיליפינים? כל הכותרות שעשו את השבוע בחדשות.

התחזית: היום מעונן חלקית עד נאה, ללא שינוי בטמפרטורות. מחר ירידה נוספת במעלות החום ובמהלך סוף השבוע טמפרטורות רגילות לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully