וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה פשטה על עסקי מקורבו של דומרני

6.11.2013 / 13:47

פרסום ראשון: אחרי מעצר שניים מאנשיו של העבריין, פשטו היום חוקרי המשטרה על מסעדות בבעלות מקורב לדומרני בנתיבות ובאשדוד, בשל הימצאות בשר פג תוקף. "זו התנכלות לשמה"

פרסום ראשון: המשטרה פשטה היום (רביעי) על שתי מסעדות הנמצאות בבעלות מקורבו של העבריין הדרומי שלום דומרני. הפעילות החלה בשעות הבוקר, אז פשטו החוקרים על מסעדה אחת באשדוד, ובהמשך עשו כן גם במסעדה בנתיבות. הסיבה הרשמית לפשיטה הייתה הימצאותו של בשר פג תוקף בשתי המסעדות, אולם לטענת מקורבי בעל המסעדות, "מדובר בהתנכלות לשמה של המשטרה". עו"ד מוטי בניטה המייצג את בעל המסעדות התייחס לפשיטה בצורה צינית ואמר לוואלה! חדשות: "זו מלחמה על בשר? זו המלחמה של דנינו". לדבריו, האיש אותו הוא מייצג הוא איש עסקים לגיטימי.

יצוין כי הפשיטות התבצעו כשבמסעדות סועדים באותה עת אנשים. המשטרה פיזרה את הלקוחות ואף סגרה את הרחובות באזורים האמורים. רק אז התפנו החוקרים לבצע בדיקות בנוגע לכשירות הבשר. מלבד המשטרה הגיעו עובדי אגף התברואה במשרד הבריאות, אנשי מע"מ ואנשי מס הכנסה. בסיום הבדיקה הושמדה כמות מסוימת של בשר. במכתב שניתן למסעדות נאמר: "יש להקפיד על תברואה ראויה במקום".

המאבקים בין ארגוני הפשיעה עלו מדרגה בימים האחרונים, עם שורת חיסולים, שפגעו באנשיו של דומרני. כיממה לאחר פיצוץ מטען החבלה במכוניתו של עבריין הקשור לארגונו של דומרני באשקלון, וקצת יותר משבוע לאחר חיסולו של העבריין ג'קי בניטה ופציעתו של אבי ביטון, יד ימינו של דומרני, החליטה המשטרה "לעשות שרירים" מול ארגוני הפשע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפשיטה אירעה כשבמסעדות אזרחים רבים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתחילת השבוע עצרה משטרת אשקלון את שיקו דהאן ושי אלמקייס, שלפי הערכות מודיעיניות משתייכים לארגונו של דומרני, זאת לאחר שמנהל בית החולים ברזילי בעיר הגיש תלונה כנגד חלק ממבקריו בבית החולים של הפצוע מניסיון החיסול בסוף השבוע שעבר. להפתעתם של שני העצורים, במהלך חקירתם על ההפרעה לציבור בבית החולים, הטיחו בהם החוקרים כי הם חשודים גם בהצתת כלי רכב שאירעה בעיר לפני למעלה משבועיים וחצי. החוקרים הציגו לשניים תמונות בהן נראה החשוד בהצתה בשעת המעשה, אף שברור היה כי תיאורו החיצוני של אותו חשוד אינו תואם כלל למאפייניהם החיצוניים של שני הנחקרים.

על אף זאת, החליטו במשטרה לעצור את השניים בחשד להצתה. "זה מה שמעסיק את משטרת ישראל ואת המפכ"ל יוחנן דנינו", אמר בתגובה בא כוחם של החשודים, עו"ד מוטי בניטה, "הם אמרו להם שהם נוקטים בהוראתו של המפכ"ל יד קשה כנגד משפחות פשע. וכך הם מייחסים בערך את כל התיקים הפתוחים בתחנת אשקלון, זה פשוט בדיחה".

לקריאה נוספת:
הוארך מעצר ראש ארגון פשע החשוד בחיסול בפתח תקווה
תמונת המוות: 3 קורבנות חיסול צולמו יחד - ונפגעו
המלחמות בין ארגוני הפשע: מי נגד מי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully