וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבריין שנרצח באור יהודה: יד ימינו של רוזנשטיין

21.10.2013 / 12:53

איציק קיסוס חוסל בידי אלמונים שארבו לו. בעבר היה אחת הדמויות המרכזיות בארגונו של רוזנשטיין וניהל מאבקים עם אנשיו של איציק אברג'יל בנושא השליטה בתחום ההימורים ברשת

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

המשטרה התירה בצהריים (שני) לפרסם כי העבריין הבכיר שנורה למוות לפנות בוקר באור יהודה הוא איציק קיסוס בן ה-38. קיסוס היה אחת הדמויות המרכזיות בארגונו של זאב רוזנשטיין, שכלוא מאז 2007. בעבר ניהל קיסוס סכסוך מר עם ארגונו של איציק אברג'יל, עבר להתגורר בצפון הארץ ולאחרונה חזר למרכז. המידע המודיעני ייחס לו תכנון לחסל את מאיר אברג'יל.

פשע זה כאן: סיקור מיוחד בוואלה! חדשות

חשד לחיסול באור יהודה, אוקטובר 2013. יותם רונן
הגופה של קיסוס אותרה שעות אחרי הרצח בחניון ביתו/יותם רונן

גופתו הירויה של קיסוס אותרה בחניון הבניין בו הוא גר. מחקירת האירוע עלה כי הוא חזר בשעות הלילה לביתו, והחנה את רכבו בחניון התת-קרקעי. במקום, כך לפי החשד, חיכו לו המחסל או המחסלים. בין הצדדים התפתח עימות, שהסתיים בירי הקטלני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

את הגופה של קיסוס מצא אחד מדיירי הבניין שירד לחניון סמוך לשעה 6:30 בבוקר. אשתו של הנרצח, שהגיעה בבוקר לחניון על מנת לקחת את ילדיה לגן ולבית הספר, גילתה שמדובר בבעלה. בידי המשטרה תיעוד ממצלמות האבטחה של הבניין, דבר שעשוי לשפוך אור על חקירת המקרה. כמו כן, אנשי מז"פ אוספים ראיות מהזירה בתקווה שהממצאים יובילו אותם למעורבים.

ההערכה הרווחת במשטרה היא שמדובר בסגירת חשבונות אישית בעולם התחתון - שכן קיסוס היה כאמור מסוכסך עם גורמים פליליים שונים. עם זאת, טרם נעצרו חשודים.

מהפרטים שידועים על מעשיו של קיסוס עולה כי בתקופה בה שהה בצפון הארץ הוא הקים - כך לפי הערכות - ארגון פשע קטן בתחום ההימורים, שמרבית החברים בו כבר נעצרו. קיסוס עצמו הצליח להימלט מן האישומים שהצליחה הפרקליטות לגבש. באותה תקופה הקים קיסוס קואליציה עם האחים יואב וגולן קקון, זוג עבריינים שהואשמו ברצח אנשי עולם תחתון, ושניהלו מאבק מר עם הכנופייה הירושלמית, בהם עם איציק בר-מוחא.

ברקע למלחמות בין אנשי אברג'יל ורוזנשטיין - כשבמרכזם כאמור קיסוס - הניסיון לשלוט בשוק ההימורים באינטרנט שפרח בארץ. חרף המאבקים, ההערכה העדכנית היא כי קיסוס חוסל על רקע סכסוך אישי ולא כחלק ממלחמות בין-ארגוניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully