וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: "אנס את חברתו ודחף אותה מהקומה השישית"

גלעד גרוסמן

2.9.2013 / 17:35

תושב רמאללה בן 40, ששהה בישראל ללא היתר, נאשם כי במשך כשנה נהג לתקוף את בת זוגו ולאיים עליה כי יפגע בה. באחת הפעמים, כשניסתה להימלט ממרפסת ביתה, הוא הפילה בכוונה

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש היום (שני) כתב אישום נגד תושב רמאללה בן 40, בגין עבירות של ניסיון רצח, אונס, מעשה סדום ועבירות אלימות.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין ליהי מלצמן מפרקליטות מחוז תל אביב, הנאשם הוא תושב רמאללה ששהה בישראל ללא היתר. מאמצע שנת 2012 היו הנאשם והמתלוננת בני זוג, וכדבר שבשגרה נהג הנאשם לתקוף את המתלוננת, לגרום לה לחבלות ממשיות, לאיים עליה כי יפגע בה ולנהוג כלפיה באובססיביות.

לטענת הפרקליטות, בתחילת חודש אוגוסט 2013 היכה הנאשם את המתלוננת במשך כמה ימים ובאחד המקרים, לאחר שתקף אותה, אנס אותה כמה פעמים וביצע בה כמה מעשי סדום תוך שהוא מתעלל בה. בעקבות אירוע זה ברחה המתלוננת מפני הנאשם ולא שבה לדירתה שבמלון מנדרין בתל אביב במשך שבוע. היא חזרה רק לאחר שהנאשם גרם לה לסבור בכזב כי הוא מחוץ לתחומי ישראל. לאחר שחזרה, כלא הנאשם את המתלוננת בדירה, היכה אותה ואיים עליה, לרבות באמצעות סכין.

מכתב האישום עולה שהמתלוננת ניסתה להימלט על ידי כך שניסתה לרדת ממרפסת הדירה לקומה מתחת והנאשם דחף את ידה בכוונה לגרום למותה. כתוצאה מכך, המתלוננת נפלה מהקומה השישית אל עבר משטח בנוי בקומה השלישית ונגרמו לה חבלות חמורות, ביניהן שברים באגן הירכיים ובעמוד השדרה. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

לקריאה נוספת
חשד: אנסו דיילת אמריקנית בחדר מלון בתל אביב
חשד: חמישה צעירים אנסו בת 22 בדירה בתל אביב
חשד: פרץ לדירה בלב ת”א, אנס את הדיירת ונמלט

לפניות לכתב: gilad_g@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully