וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משגיח כשרות תקף מינית את גיסתו בת ה-16 ואחותה

גלעד גרוסמן

28.8.2013 / 0:01

הגבר, בן 30, הורשע במסגרת הסדר טיעון בבעילה אסורה של גיסתו, מאז הייתה בת 15, וכן של אחותה בת ה-11. כדי להצדיק מעשיו, טען בפני הקטינה כי הוא רופא והיא חולה

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר שלשום (שני) חמש שנות מאסר על משגיח כשרות ממרכז הארץ, בן 30, שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בביצוע בעילה אסורה בגיסתו בת ה-16 ובביצוע מעשים מגונים באחותה בת ה-11. כמו כן, הוא שילם לשתיים 60 אלף שקל פיצויים.

הנאשם הודה בכך כי בעת שהאחות השניה הייתה בת 15, הוא ניצל את העובדה שהיה משבר ביחסים בין הקטינה לאמה, והחל להתקרב אליה. השניים החליפו מכתבים ביניהם, בהם ייעץ לה הנאשם כיצד לפעול ולהתנהג מול משפחתה, ובין היתר הביע את אהבתו אליה ותמיכתו בה. למעלה משנה שוחחו השניים לעתים תכופות ובמשך שעות ארוכות. הנאשם אף רכש עבור הקטינה טלפון סלולרי ונתן לה סכומי כסף כדי שתוכל לנוסע מביתה אל דירתו.

הקטינה פיתחה תלות בנאשם, ולפני כשנה הוא ניצל זאת לצרכים מיניים. מכתב האישום שבו הודה עולה, כי בעת ששהתה בדירתו, הנאשם חיבק ונישק את הקטינה, ליטף את גופה ונגע בחזה שלה ובאיבר מינה. כדי להצדיק את מעשיו הסביר לה שהוא רופא והיא חולה, ובמקום שאדם זר יגע בה הוא יעשה זאת. לאחר מכן, במשך כמה חודשים, ניצל את תלותה בו וקיים עמה יחסי מין, עד שהיא ביקשה להפסיק את הקשר. עוד עולה מכתב האישום, כי בעת שאחותה של המתלוננת הייתה בת 11, ביצע בה הנאשם מעשה מגונה במסווה של עיסוי. במקרה אחר הציע לה לעשות "משהו כיף", ואז הצמיד את איבר מינו לתחתוניה.

"אני רוצה לומר שחטאתי, עוויתי ופשעתי", אמר הנאשם בדיון שנערך שלשום. "ההסדר הושג לאחר מאמצים רבים ובשל קושי ראייתי ניכר של המאשימה להוכחת האישומים הקשים שיוחסו למרשי", אמר פרקליטו של הנאשם, עו"ד ניר יסלוביץ. "העונש שהוטל על הנאשם איזן נכונה בין חומרת המעשים שיוחסו למרשי לבין נסיבותיו האישיות של הנאשם, שהינו כבן 30 ונעדר כל עבר פלילי".

לקריאה נוספת
שופטים יעברו השתלמויות בנושא תקיפה מינית
חשד: בדו את חטיפת בתם כדי להסתיר שהותקפה מינית
נפגעות עבירות מין: ”הפרקליטות משתיקה פרשות”

(עדכון ראשון: 19:58)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully