וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשדה ירוק: מאות שתילי מריחואנה ליד זכרון יעקב

קובי מנדל

13.8.2013 / 0:06

שוטרי התחנה נדהמו לגלות בקרקע חקלאית בין היישובים עמיקם ואביאל ברמות מנשה 250 שתילים במשקל 70 קילוגרמים, ששוויים מוערך בכחצי מיליון שקלים. החשודים בגידול טרם נתפסו

שטח פתוח ובו מאות שתילי מריחואנה נחשף אתמול (שני) על ידי שוטרי תחנת זיכרון יעקב, בפיקודו של סגן-ניצב שמעון בן אבו. השוטרים נדהמו לגלות את השדה הנרחב, שהוסתר בשטח חקלאי בין היישובים עמיקם ואביאל שבאזור רמות מנשה. לדברי קצין מודיעין ובילוש בתחנת זכרון יעקב, פקד איציק גבאי, נתפסו 250 שיחים ושתילים שמשקלם הכולל הינו כ-70 ק"ג, ומחירם מוערך בכחצי מיליון שקלים. לצד זאת, נמסר כי החשודים בגידול הסמים טרם נעצרו.

שדה מריחואנה ליד מושב עמיקם. אוגוסט 2013. חטיבת דובר המשטרה
שדה המריחואנה הנרחב/חטיבת דובר המשטרה

מוקדם יותר אתמול תפסו בלשי ושוטרי תחנת עכו, בסיוע צוות יס"מ מחוז חוף, בחצר ביתו של תושב ירכא בצפון עשרה עציצים ובהם שתילי מריחואנה במשקל כולל של ארבעה ק"ג. בעל הבית, תושב הכפר בן 30, החשוד בגידולם נעצר והועבר לחקירה בתחנת עכו. כמו כן עוכבו לחקירה שני חשודים נוספים מבעלי המקום בני 25 ו-30. לפני שבוע איתרו שוטרי תחנת ראשון לציון בחיפוש בדירה בעיר מאות שתילי מריחואנה. תושב העיר, בן 29, ותושב נס ציונה, בן 40, נעצרו בחשד להפעלת המעבדה לגידול הסם בדירה.

שדה מריחואנה ליד מושב עמיקם. אוגוסט 2013. חטיבת דובר המשטרה
השתילים הרבים בשדה/חטיבת דובר המשטרה

כמו כן, בחודש שעבר תפסו בלשי משטרת חדרה 150 שתילי מריחואנה במשקל כולל של 200 ק"ג במעבדה משוכללת ששכנה בתוך מבנה סמוך לבסיס הצבאי מחנה 80 שליד פרדס חנה-כרכור. הבלשים, יחד עם חניכי קורס הקצינים של המרכז ללימודי משטרה, ערכו חיפוש בביתו של תושב פרדס חנה, בן 40, שנחשד בגידול והפצת סם מריחואנה מסוג הידרו. לאחר חקירה קצרה בביתו, הוביל האיש את השוטרים למבנה לא מאויש של חברת "בזק" שממוקם על כביש מספר 65, מטרים ספורים מגדר המערכת של הבסיס. שם נדהמו השוטרים לגלות את השתילים הרבים, ששווים הוערך בסכום של יותר ממיליון שקלים. "מדובר בתפיסה בכמות לא שגרתית של סם מסוכן שעל פי החשד הופץ ונסחר באזור", אמר סגן מפקד משטרת חדרה, רב-פקד גיל אלחדד, לאחר מבצע התפיסה המוצלח של המשטרה.

(עדכון ראשון: 22:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully