וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אהבתי אותה, אני מצטער": עדות המבתר מתל אביב

8.8.2013 / 15:20

האזרח הטורקי החשוד ברצח בת זוגו וביתור גופתה סיפר לחוקרי המשטרה על המחלוקת על שכר הדירה שהובילה לעימות, על התגרה ועל פיזור חלקי הגופה. "הרגתי אותה בטעות", הוא נשבע

צילום: טל אנגלנדר, דניאל בוק, אבי כהן, עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'

"אני אהבתי אותה, אני מצטער, אני לא יודע איך זה קרה", כך אמר איידן דמירהן, האזרח הטורקי החשוד שרצח וביתר את גופתה של בת זוגו, אילונה דניס לחוקרי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב. במהלך החקירה הוא בכה והביע חרטה על מעשיו. "הרגתי אותה בטעות, ופחדתי שלא יאמינו לי. לכן חתכתי אותה". במשטרה מחכים כעת לתוצאות בדיקת אנשי המעבדה לזיהוי פלילי, אשר בוחנים דם שנמצא בדירתו של דמירהן, ומנסים להתאים אותו לדמה של דניס. בידי החוקרים כבר נמצאת הודאה מפיו של החשוד, וכך גם מצלמות אבטחה שתיעדו אותו מסתובב עם חלקי הגופה בתל אביב. דמירהן גם סיפק להם את הסכין ששימשה לביתור הגופה. במהלך החקירה הוא גם גולל בפניהם את סיפור הרומן בינו לבין המטפלת בקשישים מרומניה, שהסתיים בבוקר שבת האחרון בהינף פטיש.

הארכת מעצר לאיידן דה מירן לחשוד ברצח אילונה דניס שגופתה בותרה והוכנסה למזוודה, אוגוסט 2013. דרור עינב
"נבהלתי, פחדתי שלא יאמינו לי". דמירהן, אתמול בבית המשפט/דרור עינב

במשטרה מקיימים בימים האחרונים מגעים עם רומניה, לקראת השבת חלקי גופתה של דניס למולדתה. אך לא כל החלקים נמצאו עדיין, ויתכן שלא ימצאו לעולם. אתמול (רביעי) הותרו לפרסום פרטי הפרשה, שהחלה בשבת בצהריים, כשבתחנת הרכבת בדרך ההגנה בתל אביב נמצאה מזוודה ובה חלקים מגופה של אישה. החקירה הוטלה על ימ"ר תל אביב, ועל החקירה פיקד רב-פקד ניסים דאודי, ראש מפלג התשאול בימ"ר. לפני יומיים נעצר דמירהן, בחשד שרצח אותה במהלך ויכוח ביניהם וביתר את גופתה, ולאחר מכן פיזר את חלקיה במקומות שונים בדרום העיר. הוא נלכד שעות ספורות לפני שעלה לטיסה מישראל.

הסיפור של אילונה דניס ואיידן דמירהן החל בדיוק לפני שנה, כשהכירו ב-15 באוגוסט 2012, במועדון בתל אביב. בין השניים התפתח רומן, ולדברי דמירהן בהתחלה בני הזוג הסתדרו מצוין. דניס ידעה ככל הנראה שלדמירהן יש אישה ושני ילדים בטורקיה. דמירהן מעולם לא פגש את בתה של דניס, שנשארה ברומניה. דניס התגוררה בדירה בשכונת התקווה בתל אביב, והוא נהג ללון באתרי הבנייה בהם עבד והיה מגיע לדירה בסופי שבוע. לדבריו, הם נהגו לצאת ולבלות בעיר. אך בחודשים האחרונים, לדבריו, "משהו השתנה". בין השניים התפתח ויכוח כספי סביב שכר הדירה, אותו שילם דמירהן. אשרת השהייה של דניס בישראל הסתיימה, והלחץ בין בני הזוג גבר. סוף השבוע האחרון התחיל בצורה שגרתית בין בני הזוג. אך בשבת בבוקר הכל השתנה. השניים התחילו להתווכח שוב בנוגע לשכר הדירה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
צוותי מז"פ בדירה בשכונת התקווה בה בוצע רצח אילונה דניס שגופתה בותרה והוכנסה למזוודה, אוגוסט 2013. יותם רונן
מחלוקת על שכר הדיה. צוות מז"פ סמוך לדירת הזוג בשכונת התקווה/יותם רונן

על פי גרסתו של דמירהן, בשלב מסוים ניסתה דניס להכות אותו בפטיש. הוא ניסה להדוף אותה ונחבל בידו. לאחר מכן, לדבריו, דניס ניסתה לדקור אותו בסכין. אז הלם בראשה בפטיש. דניס התנדנדה כתוצאה מהמכה לכיוון השירותים, שם לגרסתו מעדה ונחבלה מהאסלה. אז הבין דמירהן שבת זוגו אינה בין החיים. שעתיים שהה לצד גופתה. "עישנתי שתי קופסאות סיגריות", סיפר לחוקרים. "ואז הבנתי מה אני צריך לעשות". באמצעות סכין מטבח הוא ביתר את הגופה באמבטיה. לאחר מכן הכניס את חלקיה לתיקים שונים ויצא מהבית. את המזוודה הניח כידוע בתחנת הרכבת, וחלקים אחרים פיזר בפחים שונים באזור השוק בשכונת התקווה. לאחר מכן חזר לדירה ושטף אותה. הוא הלך לישון, ולמחרת רכש כרטיס טיסה בכיוון אחד – לטורקיה.

האם במשטרה מאמינים לגרסתו של דמירהן? במכון הפתולוגי באבו כביר מתקשים לקבוע את סיבת המוות, שכן כאמור לא כל חלקי הגופה נמצאו. יתכן שסיבת המוות לעולם לא תתגלה. בצוות החקירה ממתינים לדו"ח הפתולוגי, שיספק תשובה לשאלה האם כשבותרה, הייתה דניס עדיין בין החיים או לא. בדבר אחד החוקרים משוכנעים: דמירהן הוא זה ששביתר את גופתה של דניס ופיזר את חלקיה בבוקר שבת. "הוא לא נראה כמו הדמות שהייתי מאפיין כמבתרת גופות", אומר אחד החוקרים המנוסים. "במהלך החקירה הוא אומר הרבה כמה הוא אהב אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully