וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגופה המבותרת: התגלו ממצאים חדשים בתל אביב

4.8.2013 / 13:01

התקדמות מסוימת חלה בחקירת רצח האישה שגופתה נמצאה ערופת ראש ומבותרת בתל אביב, ובמשטרה מקווים שיוכלו לקבוע את זהות הנרצחת בקרוב. צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה

צילום: דניאל בוק, עריכה: מיכאל ברגמן

התקדמות מסוימת בחקירת הרצח המזעזע של האישה שגופתה נמצאה אתמול מבותרת וערופת ראש במזוודה ברחוב ההגנה בדרום תל אביב. במסגרת חקירת היחידה המרכזית של מחוז תל אביב, בפיקודו של ניצב בנצי סאו, התגלו היום (ראשון) ממצאים חדשים בעיר, ובמשטרה מקווים שיוכלו לקבוע את זהות הנרצחת בקרוב. עם זאת, מוטל צו איסור פרסום על פרטי הפרשה.

במשטרה ממשיכים במאמצים לזהות את הנרצחת. המאמצים מתמקדים במעבדה לזיהוי פלילי במטה הארצי, וכן נבדקים כיוונים נוספים. במקביל, ביחידה המרכזית של מחוז תל אביב, בפיקודו של ניצב-משנה גדי אשד, מנסים ללא הפסקה להגיע לזהות האדם שעומד מאחורי המעשה. לכך מצטרפים הממצאים החדשים שנמצאו

גופת אישה מבותרת נמצאה בתוך מזוודה בתל אביב, 3 באוגוסט 2013. דרור עינב
האישה נמצאה ערופת ראש, חלקי גופה נוספים חסרים והיא עירומה. זירת האירוע, אתמול/דרור עינב

אתמול נמצאה גופת האישה, שלפי הערכות גילה נע בין 30 ל-50, כאשר חלקי גופה נוספים חסרים והיא עירומה. הגופה נמצאה לאחר שעובר אורח, שהבחין במזוודה בכניסה לתחנת הרכבת על מסוע הנכים, הזעיק את המשטרה משום שחשב כי מדובר בחפץ חשוד. חבלן של משטרת מחוז תל אביב שהגיע למקום מצא את הגופה. "עברתי עם האופניים וראיתי מזוודה שחסמה לי את הדרך. ניסיתי להרים אותה וגיליתי שהיא כבדה מאוד, ואז התקשרתי למשטרה", סיפר איגור, עובר האורח שמצא את הגופה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
גופת אישה מבותרת נמצאה בתוך מזוודה בתל אביב, 3 באוגוסט 2013. דרור עינב
אנשי מז"פ אוספים ממצאים מהזירה/דרור עינב

"קיבלנו קריאה על אישה כבת 30 עם סימני אלימות קשים שנמצאה ברחוב ההגנה בתל אביב", סיפר דובר מד"א, זכי הלר עם הגיעו לזירת האירוע. "פרמדיקים שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותה". סגן מפקד מרחב יפתח, יוסי שפרלינג, שהגיע גם כן לזירה בעקבות קריאה שהתקבלה סמוך לשעה 12:25 על תיק חשוד, סיפר: "הגיעו צוותים של מרחב יפתח, יחד עם צוותי חבלה לטיפול באירוע שגרתי של חבלה וגילו להפתעתם גופה במקום".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully