וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתין זר נאשם שאנס נכה: "את יודעת מה זה סודני? אני רוצח"

גלעד גרוסמן

22.7.2013 / 9:17

ברהאנה אטקלטה, בן 24 מסודן, נאשם שפרץ לבית האישה, לקח סכין מהמטבח, איים עליה, גרר אותה למיטתה וביצע בה מעשה סדום. "אני לא בן אדם, אני משוגע, עוד מילה ואהרוג אותך"

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (שני) כתב אישום נגד ברהאנה אטקלטה בן ה-24, נתין זר מסודן, בגין אונס אישה נכה בתל אביב לפני כשבוע וחצי. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורך הדין אורן פז מפרקליטות מחוז תל אביב, הצעיר פרץ לדירתה של האישה, הצמיד סכין לצווארה, איים עליה, גרר אותה לחדר השינה, אנס אותה, גנב ממנה כסף - ונמלט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"את יודעת מה זה סודני? אני לא בנאדם, אני משוגע, אני רוצח". אטקלטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי כתב האישום, הצעיר התפרץ לדירת האישה לפני כשבוע וחצי, סמוך לשעה 2:00 בלילה, תקף אותה, נטל סכין מהמטבח, הצמיד לצווארה ואמר לה: "אני סודני, את יודעת מה זה סודני? אני לא בן אדם, אני משוגע, אני רוצח, אני רצחתי שני אנשים, החלטתי לרצוח עוד שלושה אנשים ולהתאבד, והמשטרה רודפת אחריי". המתלוננת ניסתה להציע לו כסף כדי שלא יפגע בה, אולם הוא המשיך לתקוף אותה, איים עליה עם הסכין, ואמר: "אני רוצה סקס. אם תגידי מילה אחת אני הורג אותך עם הסכין". לאחר מכן גרר הנאשם את האישה לחדר הישנה, ביצע בה שורת עבירות מין, גנב ממנה מאה שקלים ונמלט מהמקום. נוסף על האונס, אטקלטה נאשם גם בעבירות של מעשה סדום, מעשה מגונה, שוד והתפרצות. הנאשם הודה בחקירתו כי ביצע שוד, אך הכחיש את ביצוע המעשים המיניים.

בזירה נמצאו שרידי די-אן-איי

הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, וסיפרה כי בזירה נמצאו שרידי די-אן-איי וטביעות אצבע שלו. "המשיב ביצע את העבירות לכאורה תוך נקיטת אלימות, איומים, הטלת אימה ושימוש בנשק וקל ותוך ניצול אכזרי של נכותה של המתלוננת", נכתב בבקשת המעצר.

האיש נעצר לפני כשבוע וחצי, ובשבוע שעבר, לבקשת המשטרה, הוסרו באופן חלקי פרטי צו איסור הפרסום על פרטי הפרשה. חקירת המשטרה נפתחה בעקבות תלונת האישה במשטרת מחוז תל אביב. היא נלקחה לבדיקות רפואיות בבית החולים וולפסון בחולון. אטקלטה עצמו נשוי ואב לילדה.

פרקליטו של הנאשם, עורך הדין ניר אלפסה מהסניגוריה הציבורית, אמר כי מדובר בתיק מורכב וכי בכוונתו ללמוד את חומר הראיות ואז לבחון את צעדיו.

לקריאה נוספת:
חשד: אזרח זר פרץ לבית נכה בתל אביב - ואנס אותה
”סרט אימה”: מאסר עולם לעובד זר שאנס ורצח קשישה
חשד: תיירת בת 17 נאנסה בשירותים בחוף בתל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully