וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: אוהדי בית"ר ירושלים תקפו עובדי מקדונלד'ס

2.7.2013 / 17:30

המשטרה פרסמה תיעוד של התפרעות אוהדי בית"ר ירושלים בכדורגל בסניף מקדונלד'ס בבירה, במהלכה הותקפו עובדים ערבים במחאה על סירוב הרשת לפתוח סניף באריאל

צילום: משטרת ישראל, ספורט 5, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

בית משפט השלום בירושלים הורה היום (שלישי) להאריך את מעצרם של שני אוהדי קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים, החשודים בהתפרעות בסניף מקדונלד'ס בעיר ובתקיפת שני עובדים ערבים. אוהד נוסף נעצר במהלך התפרעות האוהדים באימון הקבוצה במתחם בית וגן, שבו הותקפו שניים מהשחקנים – אריאל הרוש ודריו פרננדס. המשטרה פרסמה היום את סרטוני מצלמות האבטחה בסניף, שבהם תועדה תקיפת העובדים.

אוהדי בית"ר ירושלים, אימון פתיחה 2013-14. ברני ארדוב
אוהדי הקבוצה באימון בבית וגן/ברני ארדוב

במשטרה מעריכים כי האוהדים שהתפרצו לסניף מקדונלד'ס תקפו את העובדים כנקמה על כך שהנהלת הרשת מסרבת לפתוח סניפים מעבר לקו הירוק וכן בגין גזענות כלפי העובדים הערבים. מעצרם של שני האוהדים הוארך בחמישה ימים. אוהד נוסף עוכב לחקירה. בעקבות גילויי האלימות הקשים של האוהדים הם הורחקו למשך עונה שלמה ממגרשי הכדורגל. המשטרה ביקשה משוער הקבוצה אריאל הרוש להגיש תלונה רשמית נגד החשודים בתקיפה, אך השוער סירב לכך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

המשטרה: נפעל נגד מסיתים מקרב האוהדים

מפקד מחוז ירושלים, ניצב יוסי פריינטי התייחס לתקיפת העובדים במקדונלד'ס, ואמר: "אני רואה את המקרה בחומרה רבה. בכוונת המשטרה להענישם בכל חומרת הדין. מדיניות משטרת המחוז היא לפעול נגד מסיתים ומפירי סדר בקרב אוהדי בית"ר ירושלים".

אימון הפתיחה של של בית"ר ירושלים לקראת עונת המשחקים 2013-14 הפך אתמול למפגן אלימות של חלק מ-2,000 האוהדים שהגיעו לעודד את השחקנים. האוהדים התפרצו לדשא והניפו את שחקני הקבוצה ואת המאמן אלי כהן על הכתפיים, אך חלק מהם החליט לצאת נגד השחקנים. כמה מהאוהדים קיללו את הרוש ואנשי הקבוצה ייעצו לו להישאר בחדר ההלבשה. האוהדים הבחינו בו ובפרננדס ויידו לעברם אבנים.

אריאל הרוש, שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
סירב להתלונן. שוער בית"ר ירושלים אריאל הרוש/ברני ארדוב

הרקע למעשי האלימות הוא תמיכתו של הרוש בשחקני הקבוצה המוסלמים ששיחקו בה בעונה שעברה. פרננדס הסתכסך עם חלק מהקהל במהלך העונה הקודמת בהצהרות פומביות שלו וכן בתנועות השתקה לכיוון היציעים. כ-40 דקות לאחר פריצת האוהדים לדשא, הוחלט שלא לערוך את האימון, אבל רבים מהאוהדים סירבו לעזוב את המקום והמתינו בבית וגן, כשהשחקנים, בהם הרוש ופרננדס, המתינו בחדר ההלבשה. השוער לבסוף עזב את בית וגן בחסות המשטרה ואנשי אבטחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully