וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוקת נשכחה בג'יפ שבע שעות ומתה; אביה נחקר

1.7.2013 / 16:38

בתום פעולות החייאה נקבע מותה של תינוקת, שהושארה בג'יפ המשפחתי מאז שעות הבוקר ברחוב ברמת גן. האב, שהודה כי שכח את בתו בבוקר, נלקח לחקירה ובסיומה ישוחרר כדי להתאבל

צילום: דניאל בוק, עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

תינוקת כבת תשעה חודשים מתה אחר הצהריים (שני), לאחר שככל הנראה נשכחה בג'יפ של הוריה, ברחוב אריה בן אליעזר ברמת גן. צוותים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום ביצעו בה פעולות החייאה שנמשכו בבית החולים, אולם לבסוף נאלצו לקבוע את מותה. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי התינוקת הושארה בג'יפ מסוג "איסוזו" מהשעה תשע בבוקר ועד השעה ארבע אחר הצהריים, בחניה מתחת לבית מגוריה.

בשל ההלם שבו היו שרויים הורי התינוקת, הם לא עוכבו בתחילה לחקירה, אולם כלאחר כמה שעות נלקח האב לחקירה, ובסיומה הוא ישוחרר בכל מקרה לביתו כדי להתאבל. האם שהתה לצד התינוקת בבית החולים, עד שנקבע מותה. לבני הזוג שני ילדים נוספים, תאומים בני שש.

תינוקת בת 9 חודשים נמצאה ברכב ברמת גן במצב אנוש. יוני 2013. ניב אהרונסון
זירת האירוע ברחוב אריה בן אליעזר בעיר, היום/ניב אהרונסון

סמוך לשעה 16:00, הגיעה אמה של התינוקת לקחת את בתה מהגן, ולאחר שהודיעו לה כי היא לא הגיעה למקום, יצרה האם קשר עם האב. האב סיפר לשוטרים כי יצא בבוקר עם ילדיו כדי להסיע אותם, וכי לאחר שהוריד את שני ילדיו הנוספים, שכח את התינוקת במושב האחורי ונסע לעבודה על גבי קטנוע.

זכי הלר, דובר מד"א, מסר: "סמוך לשעה ארבע קיבלנו קריאה על תינוקת שנמצאה מחוסרת הכרה בתוך רכב. כשהחובשים הגיע למקום הם מצאו במושב האחורי תינוקת בת תשעה חודשים מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה, ככל הנראה לאחר ששהתה ברכב מספר שעות. הפרמדיקים החלו להעניק לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים תל השומר".

במקרה דומה לפני מספר שבועות, נמצאה תינוקת בת 11 חודשים ללא רוח חיים, אחרי שככל הנראה הושארה ללא השגחה בכלי רכב סגור בכפר מוסמוס שבוואדי ערה. משטרת אום אל-פאחם פתחה בחקירת האירוע – ועיכבה את הוריה של התינוקת לחקירה בחשד לרשלנות, שלכאורה הובילה לתוצאה הקטלנית. המשטרה מסרה בזמנו כי החשוד המרכזי הוא האב, בשנות ה-30 לחייו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
תינוקת בת 9 חודשים נמצאה ברכב ברמת גן במצב אנוש. יוני 2013. ניב אהרונסון
תינוקת בת 9 חודשים נמצאה ברכב ברמת גן במצב אנוש. יוני 2013/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully