וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עו"ד נאנסה בידי קרוב החשוד ברצח בבר-נוער

21.6.2013 / 0:20

עורכת הדין התלוננה כי הצעיר אנס אותה בפתח תקווה, אולם סנגורו של האיש טען: היא ניסתה להתקרב למרשי כדי להתקבל לצוות ההגנה בפרשת הבר-נוער. החשוד טען: "הכל היה בהסכמה"

צילום: דניאל בוק, עריכה: טל רזניק

מעצרו של צעיר בן 25, קרובו של אחד החשודים ברצח בבר-נוער - הוארך מוקדם יותר אתמול (שישי) בשישה ימים בבית משפט השלום בפתח תקווה. האיש, ששמו נאסר לפרסום, נעצר אתמול לפנות בוקר בפתח תקווה בחשד שאנס עורכת דין פלילית בעיר. לדבריה של המתלוננת, בזמן פגישה שנערכה בין השניים שלשום בשעות הלילה המאוחרות היא נאנסה על ידי האיש. לאחר הגשת התלונה עצרו שוטרי תחנת פתח תקווה את החשוד, ובתום חקירתו הוא הובא כאמור להארכת מעצר.

החשוד, מצדו, טען כי היחסים נעשו בהסכמה וסנגורו הבהיר כי מדובר בניסיון שלה להתקרב למרשו על מנת להתקבל לצוות ההגנה של החשודים בפרשת הבר-נוער. החקירה הועברה ליחידת להב 433, היחידה הארצית למלחמה בשחיתות ובפשע המאורגן.

קרוב משפחתם של החשודים בפרשת הרצח בבר-נוער בדיון בהארכת מעצרו בגין ביצוע אונס. דרור עינב
הצעיר החשוד באונס/דרור עינב

ממהלך הדיון בהארכת המעצר עלה כי הצעיר החשוד ועורכת הדין – שניהם תושבי אזור המרכז - הכירו לראשונה בתקופה האחרונה, לאחר ההתפתחות בפרשת חקירת הרצח בבר נוער ומעצר החשודים. לדברי סנגורו של החשוד, עו"ד שי שורר, הפגישות ביניהם היו ביוזמתה של עורכת הדין, שביקשה לבחון אפשרות לייצג את קרובו של הצעיר, החשוד במעורבות ברצח בבר-נוער.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

התנשקו בנוכחותם של מספר אנשים

עורכת הדין הכירה את החשוד דרך אדם שלישי, והיא נפגשה איתו מספר פעמים. סנגורו של החשוד טען במהלך הדיון בהארכת מעצרו כי בפרשה זו "ברור שיש מניע ברור, חד משמעי וחלק, לעניין המפגש בין החשוד לבין המתלוננת. מדובר בעורכת דין פלילית אשר באה לבקש מהקרוב של העצורים להצטרף לצוות ההגנה". שורר הוסיף כי המתלוננת החלה לעדכן את החשוד לאחר המפגש הראשון ביניהם על מה שקורה בפרשת הבר-נוער בלי שהתבקשה לעשות זאת. לדבריו, גם במפגשים הבאים הגיעה אליו המתלוננת. הוא הדגיש כי היא גם יצרה עם החשוד קשר טלפוני, בניסיון לשכנע את מרשו שיוסיף אותה לתיק הקשור לבר-נוער. במפגש השני, לדברי שורר, התנשקו השניים בנוכחותם של מספר אנשים נוספים.

כפי שעלה מהדיון בבית המשפט, שלחה המתלוננת לחשוד הודעת אס-אם-אס שם כתבה לו שהיא תגיע אליו בערב. בזמן שהיא הגיעה למקום, לדברי סנגורו של החשוד, היו שם עוד כמה אנשים והיא שהתה איתם לפחות עד שתיים וחצי לפנות בוקר, דבר העומד בניגוד לדפוס של אונס, לטענתו. "הגרף הוא לא של נאנסת שהורידו אותה מהכביש בסמטה חשוכה", אמר עו"ד שורר, "היא באה, ושוב באה - והרומן התפתח".

קרוב משפחתם של החשודים בפרשת הרצח בבר-נוער בדיון בהארכת מעצרו בגין ביצוע אונס. דרור עינב
"הגרף הוא לא של נאנסת שהורידו אותה מהכביש בסמטה חשוכה". החשוד בבית המשפט/דרור עינב

שורר תיאר בדברי הסיכום את מה שאירע - לטענת מרשו - בפגישה שהתקיימה הלילה לאחר שהנוכחים הנוספים עזבו את המקום: "המתלוננת משכה אותו בידה למיטה, נשכבה על בטנה וביקשה ממנו לעסות את גבה", סיפר והוסיף כי בהמשך קיימו השניים יחסי מין בהסכמה, פעמיים. "בסיום האקט היא הלכה לדרכה ברוח טובה ומאושרת. כאשר אין הודעות אס-אם-אס 'נאנסתי', אין הטחת אשמה בחשוד, בריחה, צעקות, חבלה על הגוף, לא שלה ולא שלו", סיכם.

חשש לשיבוש החקירה והמשפט

במהלך הדיון התפרץ החשוד מספר פעמים ולבסוף הוצא מהאולם. בין השאר צעק החשוד: "אני נלחם פה על החיים שלי, אני סיפרתי להם כל מה שהיה, אמרתי להם את האמת. זה ביזיון בשבילי להיות במצב כזה, במעמד הזה, זה ביזיון בשבילי". החשוד הבהיר כי היחסים היו בהסכמה.

השופט דורון חסדאי ציין בהחלטתו כי לאחר שבחן את הבקשה ובכלל זה את חומר החקירה והמידע החסוי שהובא לעיונו, הוא השתכנע שקיים חשד סביר שהחשוד עבר את העבירה המיוחסת לו ושמתקיימת עילת מעצר. "קיים יסוד סביר לחשש ששחרור החשוד או אי הארכת מעצרו יביא לשיבוש הליכי חקירה או משפט", כתב. עוד הוסיף כי קיים "יסוד סביר לחשש שהחשוד יסכן את ביטחונו של אדם אחר ואת ביטחון הציבור. לנוכח הסיכון של שיבוש הליכי חקירה או משפט וכן מחמת מסוכנותו של החשוד, לא מצאתי כי יש להעדיף, בשלב זה, את שחרורו של החשוד בערובה על פני מעצרו".

תחת לאף השוטרים: עד המדינה בפרשת הבר-נוער ברח. צילום מסך
עד המדינה ברפשת הבר-נוער, שנעלם/צילום מסך

בינתיים, תיק הבר-נוער הולך ומתערער, מאז שעד המדינה שחשף את הפרשה ברח שלשום מדירת המסתור שבה שהה. במהלך הלילה שבין רביעי לחמישי, קפץ העד מחלון הדירה, על אף שהיה תחת השגחת שוטרים, ומאז נעלמו עקבותיו.

"אם כל הראיות שבידי המשטרה מסתכמות במה שפורסם בכלי התקשורת, אז זה לא מספיק כדי להגיש כתב אישום ללא עד המדינה", אמרה עורכת דין אירית באומהורן, לשעבר בכירה בפרקליטות מחוז ירושלים. "אם הוא לא יעיד, אז כל מה שהוא אמר לחוקרים נמחק. מה שנותר זה חומרים שמתחילים איתם חקירה, ולא חומרים שמגישים איתם כתב אישום", הסבירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully