וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: בת ה-5 שנחטפה בירושלים לא הותקפה מינית

13.6.2013 / 8:48

לאחר בדיקות רפואיות ראשוניות שנערכו לילדה שנחטפה על פי החשד על ידי שני אזרחים סודנים, נראה כי היא לא עברה תקיפה מינית. בהמשך היום תעבור הילדה בדיקות נוספות

לאור בדיקות רפואיות ראשונות שנערכו לילדה בת החמש שנחטפה אתמול (רביעי) בירושלים על פי החשד על ידי שני אזרחים סודנים, התבססה במשטרה הערכה כי היא לא נפגעה מינית. הילדה פונתה במהלך הלילה למרכז בת עמי בבית החולים הדסה עין כרם לנפגעי תקיפה מינית, שם ביצעו לה הערכה רפואית. בהמשך היום ייערכו בדיקות נוספות מחוץ לבית החולים על ידי רשויות הרווחה וגורמים פסיכולוגיים.

אמש, חטפו שני אזרחים סודנים את הילדה מסביבת ביתה ברחוב ניקנור בירושלים, לפי החשד בכוונה לתקוף אותה מינית בגן ציבורי סמוך. ככל הנראה, השניים שידלו את הילדה לבוא עמם. אמה של הילדה, שהבחינה בשניים מתרחקים עם הילדה בזרועותיהם הזעיקה את כוחות המשטרה.

שוטרי מרחב מוריה בשיתוף יחידת האופנועים של יס"מ הגיעו למקום תוך דקות ופתחו בסריקות. לאחר זמן קצר לכדו השוטרים את השניים, כשהילדה ברשותם. הילדה נמצאה בריאה ושלמה, וכבר במהלך הלילה התגבשה הערכה כי השניים לא הספיקו לבצע בה את זממם. היא נלקחה לבית החולים הדסה עין כרם בעיר, על מנת לשלול את החשד באופן סופי. שני החשודים נלקחו לחקירה במשטרת מרחב מוריה.

אזור התקרית בירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully