וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפט רצח תאיר ראדה: "הסכין לא תואמת החבלות"

קובי דוד

13.6.2013 / 9:30

ד"ר מאיה פורמן, עדה מטעם צוות ההגנה של המורשע ברצח, רומן זדורוב, טוענת כי הפגיעות בגופה של בת ה-13 אינן עולות בקנה אחד עם הטענה כי זדורוב רצח אותה ב"סכין יפנית"

צילום: ערן גילווארג, עריכה: גדי וינסטוק

תעלומת הרצח המזעזע של תאיר ראדה בת ה-13 מקצרין מסרבת לגווע: הבוקר (חמישי) חודשו הדיונים בבית המשפט המחוזי בנצרת, בעקבות החלטת בית המשפט העליון לאפשר הצגה של ראיות חדשות שהביא צוות ההגנה של רומן זדורוב המרצה עונש מאסר עולם לאחר שהורשע ברצח הילדה. הראיות החדשות נוגעות לעקבות הנעליים שנמצאו בזירה, לכלי הרצח ולחבלות מהן סבלה ראדה.

ד"ר מאיה פורמן, עדה מומחית מטעם ההגנה במשפט הערעור של זדורוב טענה כי לא ניתן למצוא התאמה בין הסכין באמצעותה נטען כי בוצע הרצח לבין החבלות שנמצאו על גופה של ראדה.

בשנת 2009 קבע בית המשפט המחוזי בנצרת כי פועל הבניין זדורוב רצח את ראדה שלוש שנים קודם לכן. הוא שיסף את גרונה באמצעות "סכין יפנית" ונמלט מהמקום. לפני כשנה פנה זדרוזוב באמצעות סנגוריו לבית המשפט העליון בדרישה לבחון את חומר הראיות פעם נוספת. בצעד חריג ביותר הורה בית המשפט העליון לבית המשפט המחוזי בנצרת לשוב ולדון בשתי עדויות חדשות של שני החוקרים, זאת בהסתמך על הממצאים החדשים שהוצגו לבית המשפט.

תאיר ראדה, רפרודוקציה. ג'יני
נמצאה מתה בתא השירותים בבית הספר. תאיר ראדה/ג'יני

הרכב בית המשפט המחוזי בנצרת בראשות נשיא בית המשפט יצחק כהן והשופטים אסתר הלמן ובנימין ארבל יקיימו ארבעה דיונים רצופים במהלך השבוע הקרוב, במטרה לשמוע את חוות הדעת של שני המומחים חדשים מטעם ההגנה בתיק. שני המומחים הם וויליאם בודז'יאק, גמלאי של ה-FBI שנחשב למומחה בעל שם עולמי, וד"ר פורמן – שניהם מומחים לניתוח טביעות רגליים. השניים סבורים כי טביעת הנעל שנותרה על גופה של ראדה אינה תואמת את טביעת כף רגלו של הרוצח, וכן גם מקורו של כלי הרצח שגרם למותה של ראדה מוטל בספק.

מותה הטרגי של ראדה הותיר אחריו לא מעט סימני שאלה, שעד עצם היום הזה, כשבע שנים לאחר הרצח המזעזע נותרו ללא פתרון. בשנת 2006 נמצאה ראדה, תלמידת כיתה ח' בבית הספר "נופי גולן" ללא רוח חיים בתא שירותים נעול בבית הספר. לאחר כשבוע ימים נעצר זדורוב בחשד לרצח, ואף שיחזר את האירוע לפרטי פרטים. אולם, ביום שלמחרת חזר בו מהודאתו והכחיש את מעורבותו ברצח.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully