וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: נפתחה חקירה פלילית נגד עמנואל רוזן

6.5.2013 / 17:38

"לאחר בחינת החומרי שהתקבלו הוחלט לפתוח בחקירה פלילית", נמסר מהמשטרה. רוזן ייחקר על עבירות של הטרדה מינית ועל עבירות מין נוספות, ביחידה הארצית לחקירות הונאה להב 433

המשטרה הודיעה אחר הצהריים (שני) באופן רשמי כי פתחה בחקירה נגד העיתונאי עמנואל רוזן. המשטרה הודיעה כי "לאחר בחינת החומרי שהתקבלו הוחלט לפתוח בחקירה פלילית". רוזן ייחקר על עבירות של הטרדה מינית ועל עבירות מין נוספות. החקירה תתנהל ביחידה הארצית לחקירות הונאה להב 433.

עמנואל רוזן. נמרוד סונדרס
חקירה פלילית. רוזן/נמרוד סונדרס

גורמים במשטרה העריכו בסוף השבוע שעבר כי לא יהיה מנוס מפתיחת חקירה פלילית לאור העדויות שנגבו במסגרת הפרשה בשבוע החולף. ההחלטה לפתוח בחקירה באה בעקבות בדיקה שקיימו שוטרי אגף החקירות והמודיעין של המשטרה בראשות ניצב סגלוביץ'. הבדיקה החלה בעקבות פנייה של תא העיתונאיות, שלידי חברותיו הגיעו עדויות מנשים שטענו כי הוטרדו על ידי רוזן.

בסוף השבוע האחרון נקראה העיתונאית קרן מרציאנו, כתבת הכלכלה של חדשות ערוץ 2, למסור עדות במשטרה בפרשה. מרציאנו היא הממונה על ההטרדות המיניות בחברת החדשות, והייתה מהמעורבים בפיטוריו מחברת החדשות לפני כשלוש שנים בעקבות אירוע על רקע של התנהגות בלתי הולמת מצד רוזן.

גם מגיש הטלוויזיה גדי סוקניק מסר בשבוע שעבר עדות בפני שוטרי אגף החקירות והמודיעין של המשטרה. ההחלטה להזמינו לתת עדות הגיעה לאחר שסוקניק התבטא בפומבי בנוגע לפרשה ואמר כי ידוע לו על מקרים נוספים שביצע רוזן לכאורה, חמורים אף יותר מאלה שפורסמו בתקופה האחרונה בכלי התקשורת. סוקניק עבד בעבר לצד רוזן בחברת החדשות של ערוץ 2.

יועץ התקשורת של רוזן, משה רונן, מסר היום בתגובה להחלטת המשטרה: "מברכים על פתיחת חקירה מסודרת, שכן כעת יש הליך שיש בו כללים ונהלים, להבדיל ממשפט השדה שהתנהל עד כה. אנו קוראים לכולם לאפשר למשטרה להשלים את חקירתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully