וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוות לערבים": כתובות נאצה על דלת בית בתל אביב

שלושה תושבים ערבים, המתגוררים בשכונת התקווה, מצאו על דלת ביתם שנפרץ כתובות נאצה, בהן גם "תג מחיר". כשפרצו את הדלת, שננעלה מבפנים, גילו שהבית הוצף: "מכעיס ומצער"

כתובות נאצה נמצאו בסוף השבוע על דלת ביתם של שלושה צעירים ערבים המתגוררים בשכונת התקווה שבדרום תל אביב. על הדלת, אותה מצאו הדיירים נעולה על ידי מנעול פנימי, נכתב: "מוות לערבים", "לכו מפה" ו-"תג מחיר". בתוך הבית, שנפרץ בזמן שהשלושה לא נכחו במקום, נזרע הרס רב.

במוצאי השבת שבו ג'עפר עבד אל-גני ואחיו מסוף שבוע אצל הוריהם. השניים, המתגוררים בדירה עם חבר נוסף, הופתעו למצוא על הדלת הנעולה את הכתובות והזעיקו את המשטרה. השוטרים שהוזעקו למקום פרצו את דלת הכניסה. "כשהדלת נפתחה, ראינו שפרצו לנו הביתה והרסו את הבית", סיפר עבד אל-גני. "הם השאירו ברזים פתוחים וכל הבית הוצף במים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על דלת ביתם של הערבים קבועה מזוזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי השלושה, המתגוררים בתל אביב מזה כשנה, זו הפעם הראשונה בה הם נתקלים בגילויי שנאה מהסוג הזה. "אנחנו גרים כאן תקופה ארוכה, מסתדרים עם כולם, עם שכנים בבניין ובאזור, אז הופתענו מזה מאוד", תיאר עבד אל-גני. "מכעיס ומצער שככה אנשים עושים. אם היו מכירים אותנו, היו מבינים שאנחנו כמו כל אדם שחי כאן".

עורך הדין ברק כהן, ממובילי המחאה החברתית בקיץ 2011, פרסם את תמונת דלת ביתם של השלושה בעמוד הפייסבוק שלו. הוא סיפר כי מדובר ב"משפחה שקטה, שלא פגעה, לא חיבלה ולא סיכנה את שלומם של 'הציונים'. של אף אדם. חיים בהרמוניה עם השכנים". לדבריו, המעשה מתאר את "הסרטן הציוני במרכזי הערים ה'נאורות'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully