וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: המאבטח רצח את המטפלת של אמו בגלל "יחס עוין"

רמי שני

5.4.2013 / 0:01

המאבטח, כבן 60, ירה בראשה של המטפלת בבית באשקלון, עובדת זרה ממולדובה בת 45 - וזאת לעיני אשתו ואמו. הוא הסגיר את עצמו לשוטרים שהזעיק ואמר: "רצחתי אותה"

צילום: שי מכלוף, עריכה: רן מנחם

אישה כבת 45 נורתה אמש (חמישי) בראשה בדירה ברחוב סיני באשקלון. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום מצאו אותה ללא רוח חיים. הם ביצעו בה פעולות החייאה שבסופן נאלצו לקבוע את מותה. היא נורתה, לפי החשד, בידי מאבטח כבן 60 - בנה של האישה בה טיפלה. החשוד הוא שהזעיק את המשטרה והסגיר את עצמו לשוטרים שהגיעו למקום. "הרגתי את המטפלת", אמר כשנאזק והובל לניידת. האקדח באמצעותו בוצע לכאורה הרצח אותר בזירה ונלקח לבדיקה.

חשד שמאבטח רצח את המטפלת הזרה של אמו באשקלון. דייב בוימוביץ'
שוטרים מחוץ לבניין בו אירע על פי החשד הרצח, אמש/דייב בוימוביץ'

המטפלת שנרצחה היא מהגרת עבודה ממולדובה בת 45 והיא נורתה לעיני אשתו ואמו של החשוד. במשטרה בוחנים מספר כיוונים אפשריים. אחת ההערכות היא כי האיש חשד שהמטפלת מפגינה יחס עוין לאימו, אך לא נשללת גם האפשרות שבין השניים שררו יחסים אישיים. מפקד משטרת אשקלון, סגן ניצב חיים בובליל, אמר כי החקירה רק החלה וכי היא תתקיים בכל כיוון אפשרי.

סנ"צ בובליל סיפר על השתלשלות האירועים: "בסמוך לשעה 22:30 התקשר אדם למוקד 100 של המשטרה וטען בפני המוקדנית שהוא הרג בחורה בתוך הבית. כוח משטרה יצא בדחיפות למקום יחד עם צוותים של מד"א, הגיע לדירה, נכנס אליה והבחין בגבר כשהוא אוחז את האקדח בידו. האקדח נתפס על ידי כוח המשטרה והחשוד נעצר במקום. במקביל, צוות מד"א הגיע ועשה פעולות החייאה ראשונות בבחורה. מיד לאחר כמה דקות, צוות מד"א קבע את מותה. החשוד נעצר, הובא לתחנה, כרגע מדובר בתחילתה של חקירה. המניע לרצח טרם ידוע".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

זירת הירי

מאיר אילוז, שכן של המשפחה, סיפר כי שמע את היריות: "בדיוק הגענו עם האוטו לבית והשכנה בדיוק צעקה 'יורים, יורים'. לא הבנו מאיפה היריות, ואז השוטרים הגיעו אחרי שתי דקות ועלו בריצה למעלה. ואז כשראינו אותו אזוק הבנו שמהדירה הזאת הייתה הירייה". הוא סיפר כי לא הבחין בשום דבר חריג בין המטפלת לחשוד ברצח. "המשפחה היא משפחה טובה, אני מכיר את אשתו, היא מהנדסת באיזו חברה המון שנים. גם עבדתי בחברה הזו, אני מכיר אותה באופן אישי, גם אותו. הם אנשים שקטים, אתה לא שומע אותם. המטפלת שהרגו אותה, הייתי רואה אותה יורדת כל יום עם אמא שלו, מטפלת בה ועל פניו הכל היה נראה בסדר".

"זה הפתעה בשבילנו כי הוא בסך הכל בחור ממש שקט. זה השאיר אותנו בשוק, זו טרגדיה קשה מאוד למשפחה. לא יודע מה היה ולמה הוא רצח אותה, אבל זה דבר מאוד קשה", הוסיף השכן.

מקרה זה מצטרף לאירוע ירי נוסף שהתרחש רק בשבוע שעבר בו היה מעורב איש אבטחה. בערב יום שלישי שעבר נמצאה אישה בת 43 כשהיא ירויה בראשה לצד מכוניתה בצומת עין גנים בפתח תקווה. צוותי מגן דוד אדום ממרחב ירקון שהוזעקו למקום ביצעו בה פעולות החייאה, אך לאחר זמן קצר נאלצו לקבוע את מותה. על פי החשד, בעלה של האישה – מאבטח בן 52, ירה בה בעקבות ויכוח שהתנהל ביניהם ולעיני בתם בת ה-14. עם זאת, הוא הכחיש כי הבת שהתה ברכב בזמן הירי.

חשד שמאבטח רצח את המטפלת הזרה של אמו באשקלון. דייב בוימוביץ'
זירת האירוע באשקלון, הערב/דייב בוימוביץ'

הבוקר האריך בית משפט השלום בפתח תקווה בשמונה ימים את מעצרו של החשוד, תושב ראש העין. פרקליטו של החשוד, עורך הדין אבי חימי, חזר בדיון על גרסתו של החשוד, שלפיה הכדורים נפלטו מאקדחו ואין מדובר ברצח. הוא ציין כי "לחשוד יש אינטרס כי החקירה תבוצע בשקדנות וביעילות ושייבדקו כל אפיקי החקירה". לדבריו, "החשוד עומד על גרסתו שמדובר בתאונה בנשק, גם אם יש קושי להסביר כיצד נפלטו שני כדורים. לא כל מה שקשה להסביר הוא שקר. החשוד משתף פעולה וימשיך לשתף פעולה".

חשד שמאבטח רצח את המטפלת הזרה של אמו באשקלון. דייב בוימוביץ'
שוטר מלווה את אשתו של החשוד ברצח/דייב בוימוביץ'
חשד שמאבטח רצח את המטפלת הזרה של אמו באשקלון. דייב בוימוביץ'
חשד שמאבטח רצח את המטפלת הזרה של אמו באשקלון/דייב בוימוביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully