וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טיב טעם" על הכוונת: מטען חבלה בסניף בתל אביב

24.3.2013 / 18:10

בסניף שהוצת החודש ברחוב אבן גבירול בתל אביב נמצא תיק שממנו בקעו חוטי חשמל ואנטנה. הרחובות הסמוכים נסגרו לתנועה וחבלנים נטרלו את המטען. המשטרה חוקרת

צילום: אבי כהן, עריכה: מיכאל ברגמן

מטען חבלה אותר אחר הצהריים (ראשון) בסניף של רשת "טים טעם" ברחוב אבן גבירול בתל אביב, שהוצת לפני שבועיים. כוחות משטרה הוזעקו למקום וסגרו את הכבישים הסובבים לתנועת כלי רכב והולכי רגל. בהמשך הגיעו גם חבלנים על מנת לנטרל את המטען שהונח בתוך החנות.

מטען דמה הוטמן בסניף "טיב טעם" בתל אביב. דרור עינב
סניף טיב טעם שבו התגלה המטען, היום/דרור עינב

לפי העדויות מדובר היה בתיק שממנו נראו מבצבצים חוטים ואנטנה. החבלנים נטרלו את החפץ החשוד והעבירו אותו למעבדת חבלה על מנת לאמוד את מרכיביו. אף שהתיק פונה, כל הרחובות באזור נותרו סגורים במשך שעות: אבן גבירול נחסם מפינת ארלוזורוב עד מלכי ישראל, וגם סביבות כיכר רבין נחסמו. כתוצאה מכך נרשמו עומסי תנועה כבדים בכל האזור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

החסימה הנרחבת מעידה על כך שבמשטרה מתייחסים במלוא הרצינות לאירוע, הרביעי במספר בסניף זה. את התקרית חוקר צוות חקירה מיוחד שהקים מפקד משטרת תל אביב, ניצב אהרון אקסול, כבר בעקבות האירוע הקודם. השוטרים ביצעו סריקות בסניף, שעדיין בשיפוצים נוכח השריפה, וזאת על מנת לאתר ראיות שיכולות לסייע בחקירה.

"במהלך עבודות שיפוץ התגלה במקום מטען", אמר הערב לוואלה! חדשות, מנכ"ל טיב טעם, עדי כהן. "אני המום. אין לי מושג מי יכול היה לעשות דבר כזה. אני מקווה שהמשטרה תמצא את האחראי. האירוע יכול היה להסתיים באופן חמור ביותר". עדיין לא ברור אם המטען הונח היום או רק התגלה היום.

בתשובה לשאלה אם הוא מכיר קשר בין האירוע הנוכחי למקרים האחרים שאירעו אמר: "אני לא יודע שום דבר". "הסניף נשרף לפני כשבועיים והתחלנו בעבודות שיפוץ, היום התגלה חפץ חשוד. מיד קראנו למשטרה". אף שכאמור לא ברור מי עומד מאחורי התקיפה או התקיפות, המנכ"ל הבהיר: "אנחנו לא ניכנע לשום איום". לדברי כהן, מדובר באירוע חמור ביותר. "יש לנו עובד שנפצע באירוע הקודם, הוא עדיין מאושפז. אנחנו מתכוונים לפתוח את הסניף כמה שיותר מהר", הבטיח.

מטען דמה הוטמן בסניף "טיב טעם" בתל אביב. דרור עינב
את התקרית חוקר צוות חקירה מיוחד. זירת האירוע, היום/דרור עינב

האירוע הערב התרחש כאמור כשבועיים בלבד אחרי שאותו סניף הוצת ופוצץ על ידי אלמונים. הפיצוץ העז אירע בשעת לילה מאוחרת, זרע הרס רב ואף הותיר אדם אחד פצוע באורח קל. במשטרה העריכו אז שחומר דליק הוחדר לסניף וקצר חשמלי גרם להתלקחות. מבירור עלה כי זו הייתה הפעם השלישית בתוך פחות משלוש שנים שבה אלמונים פוגעים בחנות. בפעמים הקודמות רק בנס לא היו נפגעים.

מטען דמה הוטמן בסניף "טיב טעם" בתל אביב. דרור עינב
הסניף ומולו רכב לסילוק פצצות/דרור עינב

רותי, המתגוררת בבניין מעל סניף "טיב טעם" שנשרף, הייתה עדה לאירוע לפני שבועיים. "היה פיצוץ אדיר ממש מתחת לחלון חדר השינה שלנו, הכל רעד", סיפרה לוואלה! חדשות. "זה היה ממש מפחיד. אמרו בהתחלה שזה נגרם מקצר חשמלי אבל קשה לי להאמין לזה, כי זו כבר פעם שנייה בתוך כמה חודשים שהסניף הזה נשרף. זה בטוח היה מעשה מכוון", הוסיפה.

המקרה הראשון אירע במאי 2010 כשאלמונים טפטפו חומר דליק דרך חור המנעול לתוך הסניף, וזרקו זיקוק אשר גרם לפיצוץ שהצית את המקום. האירוע השני התרחש כמעט שנתיים מאוחר יותר, בחודש אפריל 2012, אז הוחדר החומר הדליק מתחת לדלת הסניף. במשטרת תל אביב, שחוקרת את האירועים, הסבירו כי מדובר בדפוס פעולה דומה בכל המקרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסניף אחרי ההצתה לפני שבועיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully