וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אזרח זר ניסה לתקוף ילדה בדירה בתל אביב ודקר את אמה

13.3.2013 / 6:29

לפי החשד הפורץ נכנס לדירה וניגש לחדר הילדה, שם התכוון לתקוף אותה מינית. את האם, שהתעוררה מהרעש, הוא דקר ופצע קל-בינוני. אבי המשפחה תקף את הפורץ ופצע אותו קשה

צילום: אבי כהן, יותם רונן; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

דרמה בתל אביב: נתין זר מסודן, בן 22, פרץ הבוקר (רביעי) לדירה בשכונת יד אליהו בעיר וניסה לתקוף ילדה בת שמונה. על פי החשד, הוא נכנס לבית דרך חלון המטבח, פנה לחדר בו ישנה הילדה וניסה לתקוף אותה מינית.

האם, שהתעוררה מהרעש נכנסה לחדר, אז התנפל עליה הפורץ ודקר אותה. מיד לאחר מכן התעורר אב המשפחה, הכה את הפורץ והצליח להשתלט עליו. האם פונתה לבית החולים וולפסון, כמו גם בתה, שם ייבדק האם היא נאנסה. האזרח הזר פונה לבית החולים איכילוב כשהוא פצוע קשה בראשו, מחוסר הכרה, מורדם ומונשם. כוחות משטרה הגיעו למקום ונפתחה חקירה. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

זכי הלר, דובר מד"א סיפר לוואלה! חדשות כי "קיבלנו קריאה על אישה שנדקרה ככל הנראה במהלך פריצה לבית. פרמדיקים שהגיעו למקום מצאו אותה דקורה בפלג גופה העליון דקירות שטחיות. פינינו אותה לבית החולים וולפסון בחולון. הפורץ פונה במצב קשה עם פגיעת ראש לבית החולים איכילוב בתל אביב".

אזרח זר פרץ לבית ביד אליהו בתל אביב ניסה לתקוף ילדה ודקר את אמה. יותם רונן
האב הצליח להשתלט על התוקף. בית המשפחה בשכונת יד אליהו בתל אביב/יותם רונן

בבוקר שבת נמצאה גופת אישה כבת 80 בדירתה ברחוב בית יעקב שבמרכז העיר כשעליה סימני דקירה. לידה נמצא בעלה, אף הוא כבן 80, כשהוא פצוע באורח בינוני. למקום הגיעו כוחות משטרה וזיהוי פלילי וכן צוות מגן דוד אדום. המשטרה בודקת חשד לפיו הבעל הוא שדקר את אשתו למוות. עוד נמסר כי הבעל פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים הדסה עין כרם בעיר. ככל שחלפו השעות התבררו עוד פרטים על המקרה הקשה שאירע לפנות בוקר סמוך לשוק מחנה יהודה. מחקירת המשטרה עולה כי בין שני בני הזוג הקשישים התגלע ויכוח קולני - שבעקבותיו, על פי החשד, נטל הבעל סכין מטבח גדולה, דקר את אשתו מספר רב של פעמים והביא למותה. לאחר מכן התקשר הגבר למוקד הרפואי אליו הם מחוברים, והודיע כי רצח את אשתו, ואף ניסה להתאבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully