וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורי החשודים בתקיפת הערבים: "ילדינו לא גזענים"

קובי דוד

7.3.2013 / 18:18

הורי הנערים מטבריה, החשודים בתקיפת מנקה ערבי בתל אביב, ושחלקם חשודים בתקיפת תושב נצרת, טוענים כי לא מדובר באירוע לאומני. "הוא גנב להם את הארנק והם ניסו להיאבק עמו"

צילום: מאל בנאוליאל, עריכה: יאיר דניאל

שבעת הנערים מטבריה שנעצרו בתחילת השבוע בחשד לתקיפת המנקה הערבי חסן אוסרוף בתל אביב, עדיין שוהים במעצר. בין העצורים שני צעירים שעל פי החשד מעורבים גם בתקיפת תושב נצרת, נימר שרקוואי, בסוף השבוע האחרון, בעת שבילה עם אשתו באחד מחופי הכנרת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במשטרה עדיין בודקים חשד לתקיפה על רקע לאומני. אוסרוף, שעל פי החשד הותקף על ידי הנערים בתל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשיחה עם וואלה! חדשות ביקשו ההורים למסור את גרסתם של ילדיהם השוהים במעצר מתחילת השבוע. על פי גרסת הנערים, בשלב מסוים נגנב תיקו של אחד מהם, והחבורה יצאה לחפש אחר הגנב. זמן מה אחר כך הם נתקלו באוסרוף, וחשדו כי הוא האחראי לגניבת התיק. "לצערי הרב, אף אחד בתקשורת לא טרח לכתוב שהפועל הערבי גנב להם את הארנק, ורק בגלל זה הם החלו להיאבק עימו. הם לא סתם נטפלו אליו. יש כאן דיסאינפורמציה", אמר אביו של אחד הנערים.

לדברי האב, הפועל, שנפצע באורח קל-בינוני בתקרית, הציג תמונת מצב מעוותת העלולה לפגוע בעתידם של הנערים. "הילדים שלנו לא חונכו לגזענות. לא מדובר באירוע על רקע לאומני. חבל מאוד שזה הגיע למצב הזה. מעניין אותי לדעת מה היה קורה אם היה מדובר בבחור יהודי שהתקוטט עם חבורת הנערים, אף אחד לא היה שומע על זה". קרוב משפחה נוסף סיפר כי "לא מדובר בילדים עבריינים. יכול להיות שהאירוע יצא מפרופורציות. חבל מאוד שלא שומעים את גרסתם. אנחנו חיים בשכנות טובה עם כל תושבי הכפרים הערבים שגרים בסמוך".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרקוואי, תושב נצרת, שעל פי החשד הותקף בטבריה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפרטי התלונה שהוגשה לפני כשבועיים על ידי אוסרוף עולה כי חבורה של צעירים הכתה אותו באכזריות וקראה לו "ערבי מסריח". כוחות המשטרה שפתחו בחקירת האירוע עצרו שבעה צעירים מהעיר טבריה בגילאי 19-16 בחשד לביצוע המעשים. במשטרה עדיין בודקים את האפשרות כי הרקע לאירוע לאומני. במקביל לחקירה המתנהלת במחוז תל אביב, עצרו שוטרי תחנת משטרת טבריה שלושה צעירים בחשד לתקיפה של שרקוואי, שבילה בסוף השבוע האחרון באחד מחופי הכנרת. במשטרה חושדים כי מדובר באותם נערים המעורבים בתקיפת אוסרוף בתל אביב.

לדברי שרקאווי, חבורת צעירים תקפה אותו וקראה לעברו "ערבי, השתלטת לנו על המדינה". שרקוואי הובהל להבית החולים פוריה שבטבריה כשהוא סובל משברים בלסת. ואולם, לטענת אחיו של אחד הנערים, "כתוצאה מכל הסיפור הזה נגרם לנו עוול כבד. אחי לא היה מעורב באירוע. מנסים לתפור לו תיק. זה עצוב מאוד שהתקשורת מתעסקת רק בסיפורים האלה, ובמקביל מזניחה סיפורי אלימות במקומות אחרים". מהמשטרה נמסר כי הנושא עדיין בחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully