וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערבי הותקף באכזריות בכנרת: "פחדתי שיהרגו אותי"

קובי דוד

6.3.2013 / 0:16

"הם פשוט חיות, לא דמיינתי שנערים בגיל של ילדיי ירביצו לי כך", אמר נימר שרקאווי מנצרת, שלפי החשד הותקף על ידי הנערים שתקפו את עובד עיריית תל אביב. ארבעה נעצרו

"זה יכול היה להיגמר באסון", כך אמר אתמול (שלישי) לוואלה! חדשות נימר שרקאווי, תושב נצרת בן 43 שעל פי החשד הותקף בסוף השבוע האחרון באכזריות על ידי חבורת נערים תושבי טבריה, בשעה שבילה עם אשתו באחד מחופי הכנרת. המשטרה חושדת כי הנערים הם אלו שתקפו בטיילת תל אביב את עובד עיריית תל אביב חסן אוסרוף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארבעה חשודים נעצרו. נימר שרקאווי/מערכת וואלה!, צילום מסך

שרקוואי, אב לשישה, הובהל לבית החולים פוריה בטבריה עם שברים בלסת וחבלות בכל חלקי גופו. לאחר חמישה ימי אשפוז במחלקת פה ולסת וניתוח מורכב שארך חמש שעות, שוחרר היום שרקאווי לביתו. "הם פשוט חיות שלא מכבדים אף אדם", אמר שרקאווי בזעם, "מעולם לא דמיינתי לעצמי שנערים בגילאים של הילדים שלי ירביצו לי בכזאת אכזריות".

במשטרת מחוז הצפון חושדים כי ארבעת הצעירים שנעצרו בחשד לתקיפת שרקאווי, מעורבים גם בתקיפת פועל הניקיון חסן אוסרוף בטיילת בתל אביב בחג הפורים. שניים מהחשודים הועברו לחקירה המתנהלת במשטרת תל אביב, וחשוד נוסף, קטין, עצור בתחנת טבריה. בהארכת המעצר שהתקיימה בבית משפט השלום הכחיש החשוד את המעשים המיוחסים לו, אך השופט החליט להאריך את מעצרו ביומיים נוספים. מאוחר יותר נעצר צעיר נוסף בחשד למעורבות בתקיפה האלימה. מחר בבוקר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בנצרת.

"ערבי, השתלטת לנו על המדינה"

בסוף השבוע האחרון הגיעו שרקוואי ואשתו לבלות באחד מחופי הכנרת. לדברי שרקאווי, תוך זמן קצר הוא שמע צעקות חזקות לעברו מצד חבורת נערים שהתקרבה אליו. "הם צעקו בקולי קולות, 'ערבי, השתלטת לנו על המדינה'", הוא שחזר. "לפתע הם הקיפו אותי. אחד מהם שבר לי את הלסת עם קסדה של אופנוע, ובמקביל, שאר הנערים נתנו לי אגרופים בכל הגוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מפלס הכנרת, דצמבר 2012. ג'יליס
"ניסו להרים אותי ולזרוק אותי לכנרת"/ג'יליס

לטענת שרקאווי, הנערים סירבו לסיים בכך את מסכת ההתעללות. "הם אפילו ניסו להרים אותי ולזרוק אותי לכנרת כדי שאני אטבע ואמות", אמר. "נלחמתי בהם עד שהצלחתי לברוח. פחדתי שלא יהרגו אותי".

עורך דין אבי כהן מהסנגוריה הציבורית, המייצג את אחד החשודים, אמר בתגובה: "מרשי מכחיש כל קשר לתקיפה. נושא הגזענות הנטען לכאורה כלל לא עלה בין כתלי בית המשפט, וכן לא בדיון. השופט עצמו קבע כי אם לא תהיה התפתחות משמעותית, החשודים ישוחררו. מכך אני מבין כי החשד מאוד בסיס ובעייתי. אין ראייה אובייקטיבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully