וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר 7 חשודים בהכאת מנקה ערבי בתל אביב

4.3.2013 / 20:15

השבעה, תושבי טבריה בני 19-16, חשודים שתקפו והיכו בפורים את עובד העירייה חסן אוסרוף. חלקם קשרו עצמם למעשים, אך הם מכחישים כי הרקע לאומני. היום הסגיר עצמו חשוד נוסף

צילום: מאל בנאוליאל, עריכה: יאיר דניאל

אוסרוף בבית החולים, לאחר התקיפה

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שני) את מעצרם של שבעה נערים בני 19-16 מטבריה, החשודים שתקפו והיכו לפני כשבוע וחצי את חסן אוסרוף מיפו, עובד עיריית תל אביב. מעצרם של חמישה מהם הוארך בשבעה ימים, ושניים נוספים יישארו במעצר שישה ימים. איש מבני משפחותיהם של השבעה לא נכח בדיון. בחקירתם קשרו עצמם חלק מהנערים לעבירות המיוחסות להם, אך הם מכחישים שהתקיפה בוצעה על רקע מוצאו הערבי של אוסרוף. רב-פקד איציק כהן, ראש מחלק חקירות בתחנת לב תל אביב, אמר כי "שניים מהנערים קושרים עצמם לחשדות המיוחסים להם ומכחישים כי המניע למעשיהם הוא מוצאו של הקורבן, אך אנחנו בתחילתה של חקירה". בשעות הצהריים הסגיר עצמו חשוד נוסף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החקירה בעיצומה. אוסרוף הפצוע בבית החולים/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי גרסת הנערים, במוצאי השבת שעברה, במהלך חג פורים, הם הגיעו מטבריה לתל אביב ובילו באחד המועדונים ליד הטיילת. לדבריהם, בשלב מסוים נגנב תיקו של אחד מהם, והחבורה יצאה לחפש אחר הגנב. זמן מה אחר כך הם נתקלו באוסרוף, וחשדו כי הוא האחראי לגניבת התיק.

במשטרה עדיין לא שוללים כאמור את האפשרות שהרקע לאירוע הוא לאומני. חוקרי תחנת לב תל אביב העוסקים בתיק מייחסים לחלק מהנערים את הכאתו של אוסרוף, בעוד שאחרים חשודים כי צפו במתרחש, לא מנעו את התקיפה ולא הזעיקו עזרה. לאחר התקיפה עלו הנערים על אוטובוס ושבו לעירם.

לאחר התקיפה סיפר אוסרוף לוואלה! חדשות: "אני עובד בטיילת על בסיס יומיומי. הייתי שם כמו בכל בוקר. עברו שם ילדים או נערים, עשרים ומשהו במספר. הם יצרו סביבי מעגל והתחילו להגיד לי 'ערבי מסריח. אתה ערבי, אתם רוצים מדינה'. אמרתי לו, 'עזוב אותך מהדברים האלה, אני בעד שלום'. ניסיתי לדבר יפה, אבל זה לא עזר. הם התחילו להכות אותי בבקבוקים ולהכות אותי בפנים עד שאיבדתי את ההכרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully