וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני הרוגים בפיצוץ בראשל"צ: חיסול או תאונת עבודה?

השניים, לפי ההערכות "חיילים" של משפחת הפשע אברג'יל, נהרגו בפיצוץ מכונית במגרש חניה ליד בית משפט השלום בעיר. במשטרה מנסים לברר למי היה מיועד המטען. 3 עוכבו לחקירה

צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

חיסול פלילי או "תאונת עבודה" בדרך לחיסול? שני בני אדם, כבני 30 ו-40, נהרגו בפיצוץ שאירע הבוקר (חמישי) במכונית ברחוב היקינטון בראשון לציון. הפיצוץ אירע בכלי רכב שעמד במגרש חניה בשכונת מגורים, סמוך לבית משפט השלום בעיר, ואחריו בער הרכב זמן רב. כוחות של מגן דוד אדום והמשטרה הגיעו למקום וגילו את אחד ההרוגים במושב הסמוך לנהג, וההרוג השני מאחוריו. שני ההרוגים זוהו, ובמשטרה חושדים כי מדובר ב"חיילים" בארגון הפשיעה של משפחת אברג'יל. צו איסור פרסום הוטל על זהותם ועל פרטי האירוע.

עדויות מהפיצוץ: "החזיר את הטראומה מעמוד ענן"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכונית זמן קצר לאחר הפיצוץ, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד כה עוכבו לחקירה שלושה בני אדם בחשד למעורבות באירוע, ובמשטרה מנסים לברר למי היה מיועד המטען שהתפוצץ. אחד מכיווני החקירה שנבדקים הוא שמדובר ב"תאונת עבודה", שבה נהרגו האנשים ממטען שהיה ברשותם, וככל הנראה היה מיועד להיות מופעל נגד אדם אחר. בעקבות האירוע יקיים מפקד המחוז, ניצב בנצי סאו, הערכת מצב, כשתיק החקירה בטיפול היחידה המרכזית של מחוז מרכז. אל הזירה הגיע מפקד ימ"ר, ניצב משנה יגאל בן שלום, והכוחות ערכו סריקות נרחבות באזור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ניידות המשטרה הגיעו מהר"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הפיצוץ העיר אותנו משינה והחזיר את הטראומה מעמוד ענן", סיפר לוואלה! חדשות נדב הייפרט, שגר בסמוך לאזור שבו אירע פיצוץ המכונית. לדבריו, "בשכונה אירע ניסיון חיסול נוסף לפני מספר חודשים, אלא שאז איש לא נהרג. הפעם הפיצוץ היה חזק הרבה יותר". שמחה אוחנה, שגרה סמוך למקום האירוע סיפרה לוואלה! חדשות: "הייתי בבית, שתיתי קפה. שמעתי פיצוץ ענק. חשבתי שהמנוף שמשפץ את הבניין שלנו נפל, אבל כשהסתכלתי החוצה ראיתי רכב בוער".

שני הרוגים בפיצוץ ברכב בראשון לציון, פברואר 2013. דרור עינב
זירת הפיצוץ/דרור עינב
שני הרוגים בפיצוץ ברכב בראשון לציון, פברואר 2013. דרור עינב
פינוי אחת הגופות מהזירה/דרור עינב

חיסול שני בראשל"צ בתוך חודש

מדובר בחיסול השני שמתרחש בעיר בתוך חודש, לאחר שלפני כארבעה שבועות נורה למוות צעיר בן 26 בידי אלמוני בכביש 4, ולפי החשד נורה מספר פעמים בפלג גופו העליון. בעקבות הירי הוא הידרדר לצד הכביש עד שנעצר. מחקירת המשטרה עלה כי התקרית אירעה בשעת לילה מאוחרת, וככל הידוע לא היו עדי ראייה לירי. החשודים במעשה נמלטו מהמקום.

אזור הפיצוץ היום

עוברי אורח שחלפו במקום ראו את המכונית בצד הכביש, חשבו שמדובר בכלי רכב שעבר תאונה ודיווחו על כך למשטרת התנועה. שוטרים וצוות מגן דוד אדום הגיעו למקום, ותוך זמן קצר נקבע מותו של האיש, והמשטרה החלה בחקירה. עד מהרה התברר כי מדובר על פי החשד ברצח, והמקרה הועבר לחקירת שוטרי מרחב שפלה.

על אף שלא מדובר בעבריין בכיר, אלא בצעיר עם מספר עבירות קטן יחסית, במשטרה לא שללו את האפשרות כי מדובר בעוד קורבן למלחמות השליטה בין משפחות הפשע בישראל.

עדכון ראשון: 10:53

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully