וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת האם שנרצחה בטבריה: "אין סליחה וכפרה"

קובי דוד

25.2.2013 / 13:18

מעצרו של בנה המאומץ של הקרבן, שמכחיש החשדות, הוארך בשבוע והוא יישלח לבדיקה פסיכיאטרית. סנגורו: מצבו הנפשי בזמן העבירה צריך להיבדק. המשפחה: "צריך להירקב בכלא"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יאיר דניאל

בית משפט השלום בנצרת האריך היום (שני) בשבוע את מעצרו של החשוד בן ה-27 ברצח אמו המאמצת בת ה-59, אתמול בטבריה. השופטת אוסילה אבו הטילה צו איסור פרסום על שמו של החשוד והורתה על שליחתו לבדיקה פסיכיאטרית. משפחת הנרצחת אמרה היום כי "הוא ידע בדיוק מה הוא עושה". הלווייתה תתקיים היום בשעה 16:00 בבית העלמין הישן בטבריה.

במשפחתה של האם עדיין מתקשים לעכל את הטרגדיה המזעזעת. "היא אהבה אותו אהבה עזה כמוות עד שהוא גרם למותה", סיפרה אחותה בדמעות, "הוא אדם שפוי לחלוטין שצריך להירקב בכלא". במשפחה חוששים כי חוות הדעת הפסיכיאטרית תקבע שהחשוד לא היה שפוי בעת המעשה. "הוא ידע בדיוק מה הוא עושה", קוננה אחותה. היא ציינה כי "אסור שהסנגוריה הציבוריות המייצגת אותו תדריך אותו איך לצאת לא שפוי מכל הרצח המזעזע הזה. הוא צריך לשלם מחיר כבד מאוד. אנחנו כבר לא רוצים אותו בחזרה. אין סליחה וכפרה על מעשה שפל שכזה".

רצח כבת 60 בטבריה, פברואר 2013. יגאל לוי
מכוניתו של החשוד, שהידרדרה לכנרת/יגאל לוי

לדבריה, בנה של אחותה גדל בתוך "כפפות של משי": "היא דאגה לו לכל דבר שהיה חסר לו. גם כשהוא שכר דירה, היא תמיד ביקשה ממנו לחזור ולגור איתם יחד. אנחנו עדיין לא מאמינים שדווקא הוא, שהיה בנה היחיד, כל עולמה, רצח אותה. אני בטוחה שאם היא הייתה יכולה לדבר, היא הייתה מבקשת מאיתנו לא לפגוע בו". עוד הוסיפה האחות, כי "בעלה מירר אתמול בבכי על כך שנשאר לבד בעולם. הוא איבד את אשתו היקרה לו מכל ואת בנו היחיד. אחותי הייתה מלאך שרק עשתה טוב לכולם".

עורך דינו של החשוד, רן שחם מהסנגוריה הציבורית, אמר כי "הנסיבות לאירוע עדיין לא ברורות. מרשי לא מודה באחריות למעשה. אחריותו לביצוע העבירה צריכה להיבדק, וכך גם מצבו הנפשי בזמן העבירה".

בניגוד לדיווח לפיו בחקירתו במשטרה אתמול הודה החשוד ברצח וטען כי ביקש "לגאול אותה מייסוריה" בשל מחלה בה לקתה, אמר עו"ד שחם כי כלל לא בטוח שהדברים נכונים. הוא סירב להשיב לשאלה אם החשוד הביע חרטה ואמר כי אינו מעוניין להתייחס לנושאים אלה או לכל שיחה עם החשוד. לדבריו, המניע לאירוע עצמו עדיין לא ברור. המשטרה מבקשת לבצע נתיחה בגופת האם, אך בעלה מתנגד לכך.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
פינוי גופת אישה שנרצחה לפי החשד בידי בנה המאומץ, טבריה, 24 פברואר 2012. יגאל לוי
"אנחנו עדיין לא מאמינים שדווקא הוא, שהיה בנה היחיד, כל עולמה, רצח אותה"/יגאל לוי

האם נדקרה אתמול בצהריים ברחוב הרקפת בטבריה. צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום העניק לה טיפול רפואי, אך תוך זמן קצר נאלץ לקבוע את מותה. החשוד נמלט מהזירה, וכוחות משטרה הוקפצו למקום האירוע ופתחו במצוד אחריו. במהלך המרדף נטש החשוד את מכוניתו, שהידרדרה לחופי הכנרת. הוא המשיך להימלט רגלית והחל לשחות במי הכנרת.

"לאחר סריקות, אותר הרכב", סיפר לוואלה! חדשות פקד שי רונן, קצין המודיעין שלכד את הצעיר. "קפצתי אחריו, ואחרי 20 מטרים של שחייה תפסתי אותו. הוא היה אלים ומלמל דברים לא ברורים. כשחזרתי איתו לחוף חשדתי שהוא היה תחת השפעת סמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully