וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תקפו מנקה בתל אביב וקראו לו "ערבי מסריח"

25.2.2013 / 10:48

עובד העירייה חסן אוסרוף הותקף לפי החשד על ידי 15 צעירים בטיילת בתל אביב, נפצע באורח קל-בינוני ופינה עצמו לבית החולים. במשטרה מחפשים חשודים ולא שוללים מניע לאומני

תקיפה על רקע לאומני? משטרת תל אביב חוקרת את תלונתו של חסן אוסרוף, תושב יפו, לפיה חבורה של 15 צעירים הכתה אותו וקראה לו "ערבי מסריח", אתמול (ראשון) לפנות בוקר בטיילת בעיר. הפצוע הגיע עצמאית לבית החולים איכילוב בעיר במצב קל עד בינוני, והמשטרה טרם עצרה חשודים במעשה, ואף לא איתרה עדים.

חסן אוסרוף, ערבי ישראלי תושב חפו שהותקף על רקע לאומני, פברואר 2013. פאנט
חסן אוסרוף, ערבי ישראלי תושב חפו שהותקף על רקע לאומני, פברואר 2013/פאנט

סמוך לשעה 4:30 לפנות בוקר ביום ראשון הגיע אוסרוף, העובד כפועל ניקיון בעיריית תל אביב, לבית החולים, כשהוא סובל מחבלות. הצוות הרפואי הזעיק את המשטרה, וחוקרי תחנת לב תל אביב הגיעו לבית החולים וגבו עדות. האיש סיפר להם כי בעת שהיה בדרכו לעבודה, מול מגדל האופרה, התנפלו עליו כ-15 צעירים, ככל הנראה בגילופין, והכו אותו.

על פי עדותו, התקיפה הייתה אקראית, והוא לא הכיר את תוקפיו, וכי במהלך האירוע קראו הצעירים קריאות גזעניות, מה שהוביל לאחד מכיווני החקירה, לפיהם מדובר בתקיפה על רקע לאומני. עם זאת במשטרה לא שוללים את האפשרות שמדובר במעשה בריונות על רקע פלילי. החוקרים הגיעו לזירת האירוע ומצאו עדויות לכך שהתרחשה שם קטטה, אך לפי שעה לא נמצאו עדים לאירוע.

  • עוד באותו נושא:
  • יפו
  • תקיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully