וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתיימה החקירה: מסתמן אישום נגד נהג המפכ"ל

21.2.2013 / 17:00

בעקבות הסרטון שפורסם בוואלה! חדשות, שינה נהגו של רב-ניצב דנינו את גרסתו לפיה חצה את הצומת באור כתום ופגע באופנוען. הפרקליטות: ”התיק ייבחן כמקובל”

צילום: מצלמת אבטחה, עריכה: רן מנחם, קריינות: מור שמעוני

המשטרה סיימה היום (חמישי) את חקירת התאונה בה היה מעורב רכבו של המפכ"ל, רב-ניצב יוחנן דנינו, והתיק הועבר לפרקליטות. בין הראיות גם סרטון האבטחה אשר מתעד את התאונה, ואשר נחשף לראשונה בוואלה! חדשות. לאחר התאונה נערך לנהג שימוע מול קצין תנועה, שם העיד כי חצה את הצומת כשהאור ברמזור היה כתום, אך בעקבות הצפייה בסרטון הוא הודה שעבר באור אדום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עובר באור אדום ברמזור. תיעוד רכבו של המפכ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בצעד חריג התיק יטופל בפרקליטות מחוז תל אביב ולא במחלקת התביעות של המשטרה, אשר היא זאת שמאשימה בדרך כלל בתיקי תעבורה. במקרה הזה, משום שמדובר בנהגו של הקצין הבכיר ביותר במשטרה, הוחלט להעביר את הטיפול למשרד המשפטים. בשל העובדה שהתיק מגובה בראייה בדמות הסרטון, צפויה הפרקליטות להגיש נגד הנהג כתב אישום. גם עדת ראייה לאירוע מסרה את גרסתה, אשר מחזקת את החשד שרכב המפכ"ל חצה באדום. עם זאת, בפרקליטות לא החליטו עדיין מה יהיו סעיפי האישום נגד הנהג.

התאונה אירעה לפני שבוע בדיוק, בצומת הרחובות קיבוץ גלויות והרצל בתל אביב. החקירה הוטלה על בוחני התנועה של משטרת מחוז תל אביב. נהג הטוסטוס מסר את עדותו למשטרה ביום ראשון, שלושה ימים לאחר התאונה, וסיפר כי הוא נסע על רחוב הרצל וחצה את רחוב קיבוץ גלויות באור ירוק, בעוד הנהג שפגע בו עבר באור אדום. הוא מסר למשטרה גם את פרטיה של עדת ראייה שהייתה במקום התאונה. רק לאחר הצפייה בסרטון בוואלה! חדשות, החליט המפכ"ל להשעות את נהגו.

מפרקליטות מחוז תל אביב נמסר כי "התיק הגיע לפרקליטות הוא ייבחן כמקובל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully