וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלידה ב-10,000 ש'? נתניהו הורה לבטל את הרכישה

טל שלו

15.2.2013 / 10:14

לאחר שנחשף כי לשכת ראש הממשלה קיבלה אישור מיוחד לרכוש גלידה באלפי שקלים לשנה מגלידרייה בבירה, הודיע נתניהו כי מדובר בהוצאה מופקעת שאינה מקובלת עליו

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הורה אמש (חמישי) למשרדו לבטל הסכם מיוחד עם גלידריה בירושלים לאספקת גלידה בסך 10,000 שקלים בשנה לאירוח במעונו הרשמי. "זו הוצאה מופקעת שלא מקובלת עליי", אמר נתניהו לפי הודעה מטעם משרדו. נתניהו נאלץ לבטל את ההסכם שעות ספורות לאחר שהסיפור נחשף על ידי הכתב תומר אביטל בעיתון "כלכליסט", לפיו לשכת ראש הממשלה קיבלה אישור מיוחד לרכוש גלידות בסכום זה מגלידריה סמוכה למעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים כיוון שזו מצליחה לקלוע "לטעמו האישי" של נתניהו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המם שפרסמה יחימוביץ' על נתניהו ומימון הגלידה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי הדיווח, הטעמים המועדפים על ראש הממשלה הם סורבה וניל ופיסטוק. רכישות הגלידה קיבלו פטור מוועדת המכרזים הממשלתית. ממשרד ראש הממשלה נמסר אתמול כי מדובר בהסכם מסגרת בלבד "לאירוח במעון ראש הממשלה ואין הדבר מחייב כי ייעשה בסכום שימוש בפועל", אך כמה שעות לאחר הפרסום הודיע כאמור נתניהו על ביטול ההסכם.

הביקורת על כך לא איחרה לבוא ויו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ' פרסמה בדף הפייסבוק שלה תמונה של נתניהו עם גביע גלידה והכיתוב "אומר שצריך לקצץ באיש השמן, מוציא 10,000 ש"ח מכספי המסים של הציבור על גלידה". מתחת לתמונה כתבה יחימוביץ: "אם אין לחם, תאכלו גלידה. למעון נתניהו אושר תקציב גלידה (יוקרתית) של 10,000 שקלים. שנצחק או נבכה? זה האיש שאומר שצריך לקצץ ב'איש השמן'? (מורות, עובדות סוציאליות, שוטרים) ומוציא 10,000 שקלים מכספי משלם המסים על גלידה? ואולי לזה הוא התכוון כשאמר שאין ארוחות חינם?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully