וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב מסתבך: גילי ארגוב נעצר בחשד שהיכה את אשתו

8.2.2013 / 16:31

הזמר, בנו של זהר ארגוב, נעצר לפנות בוקר לאחר שקרוב משפחה דיווח כי פגע באשתו במהלך ויכוח. אשתו מסרבת להגיש תלונה נגדו. בעבר ישב ארגוב במאסר על שימוש בסמים

משטרת פתח תקווה עצרה לפנות בוקר (שישי) את גילי ארגוב, זמר ים תיכוני ובנו של הזמר המנוח זהר ארגוב, בחשד שהיכה את אשתו במהלך ריב שהתפתח ביניהם. לאחר חקירתו, בה הוא הכחיש את ההאשמות, הוא הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום פתח תקווה.

במהלך הדיון התברר כי האישה לא הגישה תלונה, אלא זו הגיעה מקרוב משפחה. לטענת המשטרה, לאשתו של ארגוב סימן חבלה ליד עיניה כתוצאה מההכאה, אך היא מסרבת להגיש תלונה כנגדו. בדיון הודה ארגוב שאכן היה וויכוח ביניהם, אך כפר בהאשמה שהוא גרם לה את החבלה. בדברי הסיכום, כתב השופט אילן בן דור: "מהאמור לעיל כבר עולה כי קמה עילת מעצר מכוח חזקת מסוכנות". הוא הוסיף כי המסוכנות גוברת גם על רקע העולה מעברו הפלילי, שכלל תקופות של מאסר בפועל. ארגוב הועבר בחזרה למעצר וחקירת המקרה נמשכת.

בשנת 2006 נעצר ארגוב לאחר שבחיפוש על גופו נמצאה סכין. מספר שנים קודם לכן הוא נשפט לשנה וחצי מאסר בעקבות שימוש בסמים, לאחר שנכשל בתכניות גמילה שונות ולא הצליח להשתקם. מאסרו אף לא קוצר לאחר שהתברר כי ארגוב שב והשתמש בסמים בזמן תקופת המאסר, בעת שהיה בחופשה. אביו של גילי, הזמר זהר ארגוב, התאבד בתא המעצר של משטרת ראשל"צ אחרי שנים של התמכרות לסמים קשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully