וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: במקום חקירה על פדופיליה, חרדי נשלח לסירוס

7.2.2013 / 9:39

תושב ירושלים נעצר בחשד לתקיפת ילדה בת 11, אז נחשף חשד לעוד עשרות מקרים. מהחקירה עולה כי הוא עבר טיפול "נגד יצרו" שמומן על ידי גורמים חרדים במטרה למנוע דיווח למשטרה

המשטרה חוקרת חשד לביצוע עשרות עבירות מין בקטינות במגזר החרדי. המקרה נחשף לאחר שאתמול (רביעי) עצרה משטרת ירושלים לחקירה חרדי בן 50, תושב העיר, בחשד לביצוע מעשה מגונה בילדה בת 11, תושבת המרכז, בעת שהתארחה אצל בני משפחה בירושלים לפני מספר חודשים. בעקבות החקירה נחשף חשד למקרים נוספים שביצע האיש. בחקירתו הודה החרדי בביצוע המעשה שבעקבותו נעצר, וכן בעוד עשרה מקרים של ביצוע מעשים מגונים בבתי משפחות במגזר החרדי. עוד עלה מהחקירה כי החשוד עבר סירוס כימי "כנגד יצרו" בשנה האחרונה, שמומן על ידי גורמים חרדים במטרה למנוע את הגשת התלונות למשטרה. החשוד, המיוצג על ידי עו"ד זכריה שימפולובסקי מהסנגוריה הציבורית, יובא הבוקר להארכת מעצרו בבית משפט השלום בעיר.

התלונה הגיעה למשטרת תל אביב והועברה למחוז ירושלים, לאחר שאמה של הילדה החרדית התלוננה. החשוד, גרוש ואב לשלושה, לא נמצא בקשר עם משפחתו ובשל כך התארח אצל משפחות חרדיות בבירה על מנת לסייע לו להפיג את בדידותו. מהחקירה עולה גם כי החשוד הוא בעל עבר פלילי בתחום הפדופיליה, וככל הנראה ישב בכלא בחו"ל. המשטרה חושדת כי במשך השנה וחצי האחרונות פגע בעשרות ילדים וילדות, תוך שהוא מנצל את התארחותו בבתים שונים בעיר. שיטת הפעולה שלו הייתה זהה - יצירת קשר עם הילדים שהתארח בבתיהם וביצוע המעשים באותו הבית.

בחקירתו הודה בעשרה מעשים דומים נוספים, מלבד התלונה שהגיע למשטרה, אך המשטרה חושדת שהיו מקרים רבים יותר. כאמור, במשטרה חושדים כי תלונות בנושא הגיעו לרבנים מהעדה החרדית בירושלים, ואלה מימנו עבורו סירוס כימי באופן פרטי על מנת למנוע מהתלונות להגיע לידי המשטרה.

המתלוננת על אונס בת ה-5: "הכל בדיה"

המקרה מגיע על רקע פרשת השתקת אונס הילדה, שלא ברור בשלב זה אם אכן אירע, ביישוב החרדי. תחילה דווח כי רק בזכות מידע אנונימי, פתחה המשטרה בחקירת האירוע, במהלכו אנס לכאורה גבר חרדי ילדה שהייתה בדרכה לגן. עם זאת, ביישוב סירבו לשתף פעולה עם החוקרים בהוראת הרב.

עם זאת, אתמול טענה רכזת הגנים בעירייה שדיווחה על המקרה כי מדובר ב"בדיה", אולם חוקרי משטרת מחוז ש"י במשטרה לא קיבלו את גרסתה וחקירת המקרה נמשכת.

הרכזת, שנחקרה תחת אזהרה ולא הסכימה לשתף פעולה בגלל שנדרה שלא לספר את פרטי המקרה, אמרה בלוויית עורכי דינה כי כל מה שסיפרה "לא היה ולא נברא". לדבריה, מעשיה נועדו להעלות את נושא התקיפה המינית כנגד ילדים לסדר היום. עוד הוסיפה הרכזת כי היא עצמה עברה תקיפה מינית בגיל 16 - דבר שפגע בה קשות והשפיע עליה.

האישה, שתחת ידיה עברו מקרי פגיעה מינית בילדים רבים, החליטה לעשות מעשה ולהעלות את הנושא לסדר היום. במהלך חקירתה, התנצלה שהדבר הפעיל את המשטרה וגרם למהומה גדולה כל כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully