וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנס את בת זוגו וכפה עליה לעסוק בזנות

גלעד גרוסמן

3.2.2013 / 14:00

תושב הדרום, בן 34, מואשם שאילץ את חברתו לעבוד במכוני ליווי שונים, תוך שהוא תוקף אותה מינית ומפעיל כלפיה אלימות קשה. הפרקליטות: "המתלוננת חוששת מפניו אף לאחר מעצרו"

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד חאמאד אלעמור, תושב כסיפה בדרום בן 34, בגין עבירות של סחר בבני אדם, החזקה בתנאי עבדות, הבאת אדם לידי עיסוק בזנות בנסיבות מחמירות, תקיפה הגורמת חבלה של ממש בנסיבות מחמירות, אונס וביצוע מעשי סדום. זאת, לאחר שלטענת הפרקליטות סחר הנאשם בבת זוגו לצורכי זנות.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אורן פז מפרקליטות מחוז תל-אביב, אלעמור והמתלוננת הכירו כשנתיים, ובשלב מסוים נוצר ביניהם קשר זוגי. בחודש נובמבר האחרון עזבה האישה את בית משפחתה בעקבות התנכלות ואיומים לפגוע בה פיזית, ובשלב מסוים אף שהתה במקלט לנשים מוכות על רקע חשש לחייה. כחודש לאחר מכן היא עזבה את המקלט ועברה להתגורר עם אלעמור בתל אביב.

"את הכסף ששילמו הלקוחות חלקו ביניהם הנאשם ובעל המכון"

לטענת הפרקליטות, לאחר שעברה האישה לגור עם אלעמור, הוא יצר קשר עם בעלי מכון לעיסוק בזנות בתל-אביב, וסיכם עימם כי היא תעבוד במכון כזונה. כאשר ניסתה להתנגד לדרישתו, איים עליה הנאשם שיחזיר אותה לבית משפחתה, ביודעו כי היא חוששת לחייה.

במשך שבועות אחדים הכריח אלעמור את המתלוננת לעבוד בזנות במכון, כאשר הוא נהג להביא אותה למכון ולהחזירה בתום העבודה לביתם. בהזדמנויות רבות המתין לה מחוץ למכון עד לסיום שעות העבודה, על-מנת לוודא כי היא שוהה במכון ועוסקת בזנות. את הכסף ששילמו לקוחותיה חלקו ביניהם אלעמור ובעלי המכון. לפי כתב האישום, בתחילת השנה יצר הנאשם קשר עם בעלי מכון אחר לעיסוק בזנות בראשון-לציון, וסיכם עמו שבת זוגו תעבוד שם. הנאשם אילץ אותה לעבוד בזנות במכון מדי ערב, תוך שהוא נוהג כלפיה באלימות.

לפי כתב האישום, מלבד זה שאילץ את בת זוגו לעבוד בזנות תוך שהוא מכה אותה ומאיים עליה, אלעמור גם אנס אותה מספר פעמים וביצע בה מעשי סדום. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר נכתב כי "מעשיו של המשיב מעידים על מסוכנות ברמה גבוהה ביותר כלפי המתלוננת, הן במישור החשש לפגיעה פיזית בה והן במישור שלומה הנפשי". כמו כן, נטען בבקשת המעצר כי "מחומר הראיות, לרבות גרסת המתלוננת, עולה כי היא עודה נתונה תחת אימת מעשיו של הנאשם וחוששת מפניו אף לאחר מעצרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully