וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

13 שנות מאסר לתושב הצפון שחטף צעירה ואנס אותה

קובי מנדל

29.1.2013 / 19:42

מפסק הדין עולה כי מוחמד עבדאללה, תושב הכפר מנדא, התנפל על הצעירה סמוך לרכבה, גרר אותה בשערה אל השיחים, חנק והכה אותה בפניה, וביצע בה עבירות מין קשות

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר בצהריים (שלישי) 13 שנות מאסר בפועל ושנתיים על תנאי על מוחמד עבדאללה בן 39 מכפר מנדא שבצפון, אשר הורשע בהסדר טיעון בחטיפת צעירה בת 24, באינוסה, בביצוע מעשה סדום בגופה, באיומים, בהדחה בחקירה ובנהיגה ללא רישיון נהיגה.

מפסק הדין עולה כי עבדאללה, שהועסק כשומר במטע של קיבוץ והתגורר בקרוון מאולתר במקום, עקב אחר המתלוננת שעבדה בבית עסק בסמוך, והתחקה אחר אופן הגעתה למקום עבודתה. עוד עולה כי בחודש אוגוסט האחרון המתין עבדאללה למתלוננת סמוך לרכבה עד לסיום עבודתה. משהבחינה בו צועד בעקבותיה, פתחה הצעירה בריצה, ואילו עבדאללה רדף אחריה, קפץ עליה, וסתם את פיה ואפה עד שהתקשתה לנשום. המתלוננת נאבקה בו ללא הצלחה, ומשקפי הראייה שלה נפלו במהלך העימות. בשלב זה נטל עבדאללה את מפתחות רכבה.

בעודה שרועה על הקרקע, משך אותה עבדאללה בחוזקה בשערה, הקים אותה על רגליה, משך אותה בכוח בידו האחת ובידו האחרת אחז אבן גדולה. לאחר מכן גרר אותה למקום שומם בשדה במרחק של כמאה מטר, ושם תוך כדי מאבק הוריד אותה על ברכיה בין השיחים, רכן מאחוריה, חנק אותה הכה אותה בפניה, וביצע בה עבירות מין קשות. בהמשך הסיע אותה עבדאללה בניגוד לרצונה בטרקטורון למאהל ושם תקף אותה מינית. כתוצאה מהכוח והאלימות שהפעיל כלפי המתלוננת, נגרמו לה חבלות ממשיות בגופה.

הרכב השופטים בראשות יוסף אלרון ציין כי במשך כל אותן שעות שבהן ביצע עבדאללה את המעשים והתעלל במתלוננת, היא נאבקה בו והתחננה על חייה, אך הוא הפעיל נגדה כוח ואלימות, וגרם לה חבלות ונזק נפשי חמור מאוד. בנוסף, כל אותה עת ניסה עבדאללה להניאה מלהתלונן נגדו במשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully