וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: בן 21 מהמרכז אנס בת 13 ובעל ותקף בת 15

גלעד גרוסמן

24.1.2013 / 14:44

האיש מואשם כי קיים מערכות יחסים זוגיות עם שתי הנערות. לפי כתב האישום, את הראשונה אנס בנסיבות מחמירות, ואילו את השנייה הכניס להריון - ואז בעט בבטנה וגרם לה להפיל

כתב אישום הוגש הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד תושב המרכז, בן 21, הנאשם באונס נערה בת 13, וכן בעבירות של בעילה אסורה בהסכמה של נערה בת 15, אותה גם תקף ואיים עליה.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד גלית אפרתי מפרקליטות מחוז תל אביב, במהלך 2011 הכיר הנאשם את בת ה-13 ובין השניים נוצרו יחסי זוגיות, שכללו קיום יחסי מין. מכיוון שמדובר בקטינה מתחת לגיל 14, מדובר באונס. כמו כן, הוא נאשם כי במהלך היכרותם, ביקש באחד המכרים לקיים יחסי מין עם הנערה, אולם היא סירבה. אז, לפי כתב האישום, הוא סתם את פיה, הצמיד אותה למיטה ואנס אותה. בגין מעשה זה הוא נאשם באונס בנסיבות מחמירות.

לגבי המקרה האחר, כך מפרט כתב האישום: במועד בלתי ידוע בשנת 2011 הכיר הנאשם נערה בת 15, ונוצרו בינם יחסי זוגיות, שכללו יחסי מין, לטענת הפרקליטות. בגין מקרה זה הוא נאשם בבעילה אסורה בהסכמה. כמו כן, הוא נאשם שתקף אותה במספר הזדמנויות, היכה אותה, בעט בה, סטר על פניה ומשך בשיערה. מכתב האישום עולה שהקטינה הרתה, ואז הנאשם דרש ממנה שתבצע הפלה ובעט בבטנה. מספר ימים לאחר מכן עברה הנערה הפלה.

הפרקליטות ביקשה היום להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. מבקשת המעצר עולה כי חברתו השנייה של הנאשם הביעה פחד רב מפניו, סירבה לערוך עימות עמו וביקשה כי יוצא הרחקה המונע ממנו ליצור עמה קשר. עוד סיפרה לחוקרי המשטרה כי קיבלה שיחה ממספר טלפון של בית המעצר באבו כביר, בה מסר לה הדובר כי הוא מדבר בשמו של הנאשם, וכי הנאשם אוהב אותה וידאג לכל מחסורה. בפרקליטות גם חוששים שאם ישוחרר הנאשם הוא ינסה להימלט, לאחר שלא הגיע לחקירה במשטרה ונעצר רק שבוע לאחר מכן כשעוכב לבדיקה על ידי שוטרים, והתברר כי הוא דרוש לחקירה.

הנאשם עצמו טען בחקירה כי היה לו קשר שטחי בלבד עם בת ה-13, ושלל כל קשר מיני עמה. בנוגע לבת ה-15, הוא אישר כי קיים עמה יחסי מין, אולם הכחיש כל אלימות כלפיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully