וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשוד פעם נוספת: הפיץ סרטון סקס עם בת זוגו

24.1.2013 / 11:29

מפיץ סדרתי? בתחילת החודש נעצר גבר לאחר שחברתו התלוננה כי הפיץ סרטון שלהם מקיימים יחסי מין במעלית. הוא שוחרר בתנאים מגבילים - וכעת נעצר שוב בגלל תלונה של אישה אחרת

תושב השפלה נעצר אתמול (רביעי) בחשד שנהג לצלם את עצמו מקיים יחסי מין עם בנות זוגו ולהעלות את הסרטונים לרשת ללא הסכמתן. התלונה הראשונה עוררה סערה לאחר שהגיעה למשטרה בתחילת החודש, כאשר צעירה בשנות ה-20 לחייה גילתה לתדהמתה כי סרטון שצולם על ידו בעת שקיימו יחסי מין במעלית הועלה לרשת בלא ידיעתה. בעקבות פרסום הסרטון היא נכנסה למצוקה נפשית, נזקקה לטיפול פסיכיאטרי ואושפזה.

כעת מתברר כי יש מתלוננת נוספת נגד אותו חשוד. לאחר הגשת התלונה הראשונה הוא נעצר לחקירה, אך הכחיש את המיוחס לו ושוחרר בתנאים מגבילים. המשטרה המשיכה בחקירת המקרה, ובימים האחרונים הגישה צעירה אחרת תלונה נוספת שהובילה למעצרו בשנית. בניגוד למקרה הקודם, בו בת זוגו ידעה על הצילום, אך לא העלתה בדעתה שהוא יפורסם ברבים, במקרה הנוכחי על פי טענת המתלוננת הצילום נעשה ללא ידיעתה. אתמול הוא נעצר ונחקר גם בנוגע למקרה זה, והיום הוארך מעצרו בחמישה ימים עד ליום שני.

בעקבות פרסום הסרטון בתכנית "צינור לילה" בערוץ 10 נמתחה ביקורת קשה על חופש המידע שלגיטימי לדרוש עבור הצופים. באחד הבלוגים אף נכתב כי לא מדובר פה באונס גופני, אבל ללא ספק מדובר באונס נפשי, ואכן כאמור הצעירה הראשונה שהגישה תלונה כנגד החשוד נזקקה לטיפולי פסיכיאטרי בעקבות התמוטטות שחוותה לאחר הפצת הסרטון ברשת ואושפזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully