וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: תושב רמת גן אנס את חברתו לעבודה בחניון

גלעד גרוסמן

20.1.2013 / 13:24

על פי כתב האישום, הצעיר ביצע באישה מעשים מגונים לאחר שהשניים בילו ביחד לאחר יום העבודה. הוא הסיע את הרכב לקומה נמוכה בחניון ושם אנס אותה כשהיא מנסה להתנגד לו

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש ביום שישי האחרון כתב אישום נגד תושב רמת גן בן 25, הנאשם באונס וביצוע מעשים מגונים בעמיתתו לעבודה. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעו עו"ד ליטל קורן, הצעיר הציע למתלוננת לפני כשבועיים לשתות עמו קפה לאחר יום העבודה והיא הסכימה. השניים הלכו למכוניתו שחנתה בחניון סמוך ולאחר שנכנסו לרכב הוא ניסה לנשק ולחבק אותה.

המתלוננת סירבה וביקשה ממנו שיאפשר לה ללכת, אולם הוא המשיך במעשיו עד שאדם עבר ליד הרכב, אז נסע הצעיר לקומה נמוכה יותר בחניון ושם הוריד את המושב עליו ישבה למצב שכיבה ונשכב עליה, נישק אותה בפיה בכוח, שפשף את איבר מינה מעל למכנסיה וניסה להחדיר את אצבעותיו מבעד למכנסיה. בהמשך, הפשיל הנאשם את תחתוניה של המתלוננת על אף התנגדותה ובעל אותה שלא בהסכמתה, כל זאת בעד שהמתלוננת צועקת לעברו "די, מספיק", "כואב לי", ומבקשת שיחדל ממעשיו.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים הפליליים נגדו. יצוין כי הנאשם טען בחקירתו במשטרה כי התגופף עם המתלוננת אולם שהדבר נעשה בהסכמה, והכחיש הטענות כי אנס אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully