וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד במעצר מיום שני - אך לא ברור אם האונס התרחש

16.1.2013 / 19:42

המשטרה עצרה חשוד באונס קשישה שאושפזה בבית החולים הגריאטרי בבאר יעקב, אך היום הורה השופט לשחררו ממעצר, והטיח ביקורת במשטרה על כך שלא התקבלו ראיות שהאירוע כלל התקיים

החשוד באונס הקשישה המאושפזת שמואל הרופא בבאר יעקב, בו הוא עובד, שוחרר היום (רביעי) ממעצר, לאחר שבית משפט שלום ברמלה קבע כי עדיין לא ברור מחומר החקירה אונס בכלל אירע. השופט זכריה ימיני שיחרר את החשוד מהמעצר בו שהה מאז יום שני, ומתח ביקורת על המשטרה על עצם המעצר.

כזכור, החשוד, העובד ככוח עזר בבית החולים הגריאטרי, אנס לפי החשד את המתלוננת במוצאי שבת האחרונה. התלונה הוגשה לאחר שהמתלוננת סיפרה לבתה על דבר המקרה, שהביאה לפתיחת חקירה במשטרת רמלה. החשוד התבקש להגיע למשטרה ביום שני בבוקר ושם הוטח בו החשד, והוא נעצר. אתמול הוארך מעצרו ביום והמשטרה התבקשה לבצע מספר בדיקות כדי לראות האם החשדות נכונים. בדיון הטיל השופט ימיני ספק האם ביצוע האונס התבצע בכלל, ללא קשר לאשמת החשוד. "כבוד השופטת גלט האריכה את מעצרו של החשוד עד היום על מנת לבצע מספר בדיקות", כתב ימיני. "הבדיקה אכן בוצעה אך טרם התקבלו תוצאותיה. מעיון בחומר החקירה עולה מהעדויות שההסתברות לביצוע המעשה בו חשוד החשוד הינו בעל סיכויים קטנים במיוחד כשיש עדות של חולה ששוכבת במיטה ליד מיטת המתלוננת".

בית החולים הלל יפה בו מאושפזת החיילת אשר נורתה במהלך אימון, ינואר 2013. שלומי גבאי
לא ברור אם האונס כלל התרחש/שלומי גבאי

לדברי השופט, נשארה בדיקה אחת, שאם תוצאותיה יגלו ממצאים אחרים מאלו שהתקבלו עד כה, יישקל מעצר החשוד מחדש, ובינתיים לא קיים לשיבוש הליכים במידה וישוחרר ממעצר.

"תיק הזוי שלא יעלה על הדעת"

בא כוחו של החשוד, עו"ד גיורא זילברשטיין, אמר בתום הדיון: "מדובר בתיק ללא תקדים, הזוי, שפשוט לא יעלה על הדעת. מהתיק עולה שבכלל לא היה אונס והבחור הזה ישב במעצר על עבירה שבכלל לא בוצעה. אין שום ראיה ולא הקלושה ביותר שמאששות את תלונת האישה. זה מזעזע שעובד מסור כל כך, כל כך הרבה שנים מוצא את עצמו מאחורי סורג ובריח בחשד לעבירה הבזויה ביותר והוא לא יכול לעשות שום דבר. שכנתה לחדר העידה שהיא קראה בספר עם מנורת לילה דלוקה כאשר האונס כביכול בוצע ולדבריה לא היה שום דבר".

לדברי זילברשטיין המשטרה שלא מיהרה לעצור את החשוד למרות שידעה את פרטיו מיד לאחר הגשת התלונה "הייתה צריכה להמתין לביצוע כל הבדיקות כדי שיהיה להם ברור האם יש חשד סביר שהוא ביצע את האונס ובטח שהאונס בכלל התרחש. עד היום המשטרה לא מצאה את האקדח המעשן שבכלל הרחש אונס בקשישה. בכוונתי להגיש תביעה כנגד המתלוננת על העוול שנגרם לו".

מהמשטרה נמסר בתגובה כי "מדובר באירוע חמור, חשד לאונס קשישה חסרת ישע, מחובתה של המשטרה למצות את החקירה במטרה לגלות האשמים ולהביאם לדין. החשוד שוחרר למעצר בית והחקירה נמשכת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully