וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב אילת הודה בהריגת אשתו: "לא דאגה למשק הבית"

רמי שני

16.1.2013 / 12:57

לאחר שגופת האישה נמצאה בבית המשפחה ללא רוח חיים, עוכב הגבר, בן 49, לחקירה שבה הודה שהיכה את אשתו בשל סכסוך על אופן טיפולה במטלות הבית. לשניים אין ילדים משותפים

צילום: מערכת "ערב ערב באילת", עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

תושב אילת בן 49 חשוד בהריגת אשתו, שגופתה נמצאה הבוקר (רביעי) בביתם. בחקירתו הודה הבעל בכך שהיכה את אשתו, בת 43, במהלך עימות שהתפתח בין השניים - ובכך גרם למותה. לדבריו, הרקע לסכסוך הוא אי-שביעות רצונו מטיפולה במשק הבית בשנים האחרונות.

בידי המשטרה אין מידע לגבי אירועי אלימות קודמים בין בני הזוג. לשניים אין ילדים. החשוד יובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום באילת, כשבמקביל נשלחה גופת אשתו לנתיחה ובירור נסיבות המוות במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבעל לא היה מרוצה מטיפול האישה במשק הבית. הזירה באילת/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקרה נוסף של אלימות בין בני זוג, שהוביל לפי החשד למותה של האישה, אירע לפנות בוקר בפתח תקווה. אזרח זר מאריתראה הודה כי היכה את אשתו, בת 30, עם כוס זכוכית לאחר שבין השניים התפתח ויכוח, וכפי הנראה מעוצמת המכה סבלה אשתו מדימום מסיבי בראשה ומתה תוך דקות ספורות. עוד עולה מחקירת האירוע, כי שני ילדי הזוג היו בבית בעת העימות בין הוריהם, וכי לאחר שראה הבעל את כמות הדם שניגרת מראשה של אשתו - העביר את גופתה לדירה אחרת בה מתגוררים אזרחים זרים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully