וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מנהל סניף של רשת מזון במרכז אנס עובדת

16.1.2013 / 10:45

המנהל, תושב אשדוד בן 47, חשוד כי אנס את העובדת, בשנות ה-20 לחייה, לאחר שהציע להסיעה לביתה. על פי החשד, הוא עצר את מכוניתו באזור תעשייה ושם ביצע בה גם מעשים מגונים

תושב אשדוד בן 47 נעצר אתמול (שלישי) בחשד לאונס ולביצוע מעשה מגונה בעובדת, תושבת חולון בשנות ה-20 לחייה. על פי החשד, האיש, המשמש מנהל סניף של רשת מזון גדולה בראשון לציון, הציע לפני כמה ימים לעובדת להסיע אותה לביתה. הוא חשוד כי כאשר הגיעו השניים לאזור התעשייה בבת ים, עצר את מכוניתו, אנס אותה וביצע בה מעשים מגונים.

המשטרה תבקש הבוקר להאריך את מעצרו של מנהל הסניף בבית משפט השלום בתל אביב. החשוד מכחיש את המיוחס לו.

לפני מספר ימים העבירה המשטרה לפרקליטות המלצה להגיש כתב אישום נגד הרב של חברת אל על, בגין הטרדה מינית של עובדת בחברה. על פי החשד, הרב יוחנן חיות נהג ללטף, לחבק, לנשק ולהצמיד את עובדת הניקיון אליו בניגוד לרצונה ובכוח. עם קבלת המידע על החשדות הוא זומן לחקירה.

לאחר שנאספו כל העדויות, זומן חיות לחקירה בה לא הכחיש את המעשים וניסה לתרץ אותם כי "הוא סובל מסוכרת" ויכול להיות שמחלתו היא זו שגורמת לו לעשות את המעשים האלה. חיות נעצר לפני כחודש וחצי ושוחרר. חקירת האירועים נמשכה לאחר שחרורו עד שלפני מספר ימים הסתיימה החקירה שפרטיה הועברו לפרקליטות מחוז תל אביב עם המלצה להעמידו לדין. מחברת אל על נמסר בתגובה כי "בחברה ממתינים לסיום ההליך שהחל לפני חודש וחצי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully