וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אריתראי הכה למוות את אשתו "לעיני הילדים"

16.1.2013 / 9:27

בעלה של האזרחית הזרה שנמצאה מתה בפתח תקווה, הודה בחקירתו כי הכה אותה בראשה עם כוס זכוכית, כששני ילדיהם שהו בדירה. לאחר שהבחין בדימום המסיבי, פינה גופתה לדירה שכנה

נסיבות מותה של אזרחית אריתריאה בת ה-30 הלילה (רביעי) בפתח תקווה מתחילות להתבהר. בעלה הודה הבוקר בחקירתו כי הכה אותה עם כוס זכוכית לאחר שבין השניים התפתח ויכוח, וכפי הנראה מעוצמת המכה סבלה אשתו מדימום מסיבי בראשה ומתה תוך דקות ספורות. עוד עולה מחקירת האירוע, כי שני ילדי הזוג היו בבית בעת העימות בין הוריהם, וכי לאחר שראה הבעל את כמות הדם שניגרת מראשה של אשתו - העביר את גופתה לדירה אחרת בה מתגוררים אזרחים זרים.

את המשטרה הזעיק לזירה נתין זר נוסף, שאינו דובר עברית אך מהשיחה עמו הובן במוקד כי דבר מה אירע. ניידת שהגיעה למקום מצאה את האישה שוכבת בתוך שלולית דם, כאשר היא ללא רוח חיים. הבעל נמצא במקום ונעצר, והבוקר יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה. שירותי הרווחה בפתח תקווה לקחו חסות על שני ילדי הזוג, ששוהים אצל שכניהם.

לפני כשבועיים נעצר נתין זר מאריתריאה בשנות ה-30 לחייו בחשד לרצח אשתו בת ה-30 ביום בדירתם ברחוב סולומון בתל אביב. הוא נתפס בתום מצוד שנערך אחריו בחוף הילטון בעיר ונחקר במשרדי מרחב יפתח.

האישה נמצאה בדירתה בתל אביב כשעליה סימני דקירה בפלג גופה העליון. צוות מד"א שהגיע למקום מצא את האישה כשהיא במצב קשה והעניק לה טיפול רפואי שבסופו נאלץ לקבוע את מותה. כוחות משטרה הגיעו למקום ופתחו בחקירת האירוע וכעבור ארבעה ימים כאמור, נעצר בעלה בחשד לרצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully